dc.contributor.author | Góralski, Stanisław | |
dc.date.accessioned | 2020-12-06T17:06:19Z | |
dc.date.available | 2020-12-06T17:06:19Z | |
dc.date.issued | 1974 | |
dc.identifier.other | RPS2107 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/32787 | |
dc.description.abstract | Niniejsza praca poświęcona jest poszukiwaniom racjonalizacji procesu kształcenia uczniów przez nauczanie problemowe. Aby poprawić sprawność nauczania należy wypracować takie metody, które zapewniłyby systematyczne wdrażanie uczniów do samodzielnej pracy w procesie kształcenia. Metody te powinny być wypracowane przez nauczyciela, który jest przede wszystkim konsultantem. W związku z powyższym autor pracy przeprowadził badania eksperymentalne w zakresie nauczania problemowego, które jak wykazały próby stosowane w szkole ogólnokształcącej, aktywizują uczniów. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | nauczanie | pl_PL |
dc.subject | mechanika | pl_PL |
dc.subject | technikum | pl_PL |
dc.title | Problemowe nauczanie mechaniki technicznej w technikach mechanicznych zaocznych | pl_PL |
dc.type | PhD/Doctoral Dissertation | pl_PL |
dc.page.number | 246, 106 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Filozoficzno-Historyczny | pl_PL |
dc.dissertation.director | Polny, Roman | |
dc.date.defence | 1974 | |