Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKrzyżowski, Adam
dc.date.accessioned2020-12-05T19:29:45Z
dc.date.available2020-12-05T19:29:45Z
dc.date.issued1974
dc.identifier.otherRPS2163
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/32774
dc.description.abstractW pracy wykazano przede wszystkim konieczność przyswojenia przez uczniów wyraźnych pojęć fizycznych i utrwalenia ich przez powiązania w różnego rodzaju pojęciowe, treściowe struktury dydaktyczne.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectfizykapl_PL
dc.subjectnauczaniepl_PL
dc.subjectszkoła ogólnokształcącapl_PL
dc.titlePrzyswajanie pojęć fizyki w szkole ogólnokształcącejpl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number261pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Matematyki, Fizyki i Chemiipl_PL
dc.date.defence1974


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord