Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorJarecka, Urszula
dc.contributor.editorFerenc, Tomasz
dc.contributor.editorDymarczyk, Waldemar
dc.contributor.editorChomczyński, Piotr
dc.date.accessioned2020-04-27T15:35:05Z
dc.date.available2020-04-27T15:35:05Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationJarecka U., Propaganda postaw prowojennych: plakaty filmu wojennego, [w:] Wojna obraz propaganda. Socjologiczna analiza plakatów wojennych, Ferenc T., Dymarczyk W., Chomczyński P. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 158-180, doi: 10.18778/7969-067-1.07pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-067-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/31855
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofFerenc T., Dymarczyk W., Chomczyński P. (red.), Wojna obraz propaganda. Socjologiczna analiza plakatów wojennych, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectpropagandapl_PL
dc.subjectpostawa prowojennapl_PL
dc.subjectplakatpl_PL
dc.subjectfilm wojennypl_PL
dc.titlePropaganda postaw prowojennych: plakaty filmu wojennegopl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number158-180pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationIFIS PAN, Warszawapl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-203-3
dc.referencesBarber, B., (2008), Skonsumowani. Jak rynek psuje dzieci, infantylizuje dorosłych i połyka obywateli, tłum. H. Jankowska. Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza SA.pl_PL
dc.referencesBazin, A., (1971), What is Cinema? Essays, tłum. H. Gray, vol. 2. Berkeley: University of California Press.pl_PL
dc.referencesBerger, J., (1997), Sposoby widzenia, tłum. M. Bryl. Poznań: Dom Wydawniczy Rebis.pl_PL
dc.referencesBriggs, A., Burke, P., (2000), A Social History of the Media: from Gutenberg to the Internet. Cambridge: Polity Press.pl_PL
dc.referencesChomsky, N., (2005), Hegemonia albo przetrwanie. Amerykańskie dążenie do globalnej dominacji, tłum. W. Turopolski. Warszawa: Studio Emka.pl_PL
dc.referencesColman, P., (1995), Rosie the Riveter. Women Working on the Home Front in World War II. New York: Crown Publishers.pl_PL
dc.referencesDebord, G., (2006), Społeczeństwo spektaklu oraz Rozważania o społeczeństwie spektaklu, tłum. M. Kwaterko. Warszawa: PIW.pl_PL
dc.referencesDuperray, S., Vidaling, R. et al., (2003), Front Page. Covers of the Twentieth Century. London: Weidemfeld & Nicolson.pl_PL
dc.referencesEco, U., (1995), Sześć przechadzek po lesie fi kcji, tłum. J. Jarniewicz. Kraków: Znak.pl_PL
dc.referencesJarecka, U., (2008), Propaganda wizualna słusznej wojny. Media wizualne XX wieku wobec konfl iktów zbrojnych. Warszawa: Wydawnictwo IFIS PAN.pl_PL
dc.referencesJenkins, H., (2007), Kultura konwergencji. Zderzenie starych i nowych mediów, tłum. M. Bernatowicz, M. Filiciak. Warszawa: Wydawnictwa Akademickie i Profesjonalne.pl_PL
dc.referencesKula, H.M., (2005), Propaganda współczesna. Istota, właściwości. Toruń: Wydawnictwo Adam Marszałek.pl_PL
dc.referencesMcQuail, D., (2008), Teoria komunikowania masowego, tłum. M. Bucholc, A. Szulżycka. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesMünkler, H., (2004), Wojny naszych czasów, tłum. K. Matuszek. Kraków: Wydawnictwo WAM.pl_PL
dc.referencesPatel, R., (2010), Wartość niczego. Jak przekształcić społeczeństwo rynkowe i na nowo zdefiniować demokrację, tłum. H. Jankowska. Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza SA.pl_PL
dc.referencesRobb, D.L., (2004), Operation Hollywood. How the Pentagon Shapes and Censors the Movies. New York: Prometheus Books.pl_PL
dc.referencesRutherford, P., (2004), Weapons of Mass Persuasion, Marketing the War against Iraq. Toronto– Buff alo–London: University of Toronto Press.pl_PL
dc.referencesToynbee, A.J., (1963), Wojna i cywilizacja, wybór A.V. Fowler, tłum. J. Dehnel. Warszawa: Instytut Wydawniczy PAX.pl_PL
dc.referencesWelsch, W., (2005), Estetyka poza estetyką. O nową postać estetyki, tłum. K. Guczalska. Kraków: UNIVERSITAS.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-067-1.07


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe