| dc.contributor.author | Mrozek-Kochanek, Kamila | |
| dc.contributor.editor | Burska, Katarzyna | |
| dc.contributor.editor | Cieśla, Bartłomiej | |
| dc.date.accessioned | 2020-03-04T09:15:46Z | |
| dc.date.available | 2020-03-04T09:15:46Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.citation | Mrozek-Kochanek K., Atrakcyjna klasyk@, czyli o wykorzystywaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu języka łacińskiego i kultury antycznej, [w:] Kreatywność językowa w komunikowaniu (się), Burska K., Cieśla B. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 375-388, doi: 10.18778/7969-404-4.30 | pl_PL |
| dc.identifier.isbn | 978-83-7969-404-4 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/31598 | |
| dc.description.sponsorship | Udostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00. | pl_PL |
| dc.language.iso | pl | pl_PL |
| dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
| dc.relation.ispartof | Burska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w komunikowaniu (się), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014; | |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
| dc.subject | nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne | pl_PL |
| dc.subject | nauczanie języka łacińskiego | pl_PL |
| dc.subject | kultura antyczna | pl_PL |
| dc.title | Atrakcyjna klasyk@, czyli o wykorzystywaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu języka łacińskiego i kultury antycznej | pl_PL |
| dc.type | Book chapter | pl_PL |
| dc.page.number | 375-388 | pl_PL |
| dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki | pl_PL |
| dc.identifier.eisbn | 978-83-7969-517-1 | |
| dc.references | Czekaj K., Skierska-Pięta K. [2011], Innowacje i technologie informacyjne przyszłością nowoczesnej edukacji, Oficyna Wydawnicza ,,Humanitas”, Sosnowiec. | pl_PL |
| dc.references | Jak nowe technologie pomagają uczyć? Wyniki badań Edunews.pl wśród nauczycieli polskich szkół [2009], http://www.edunews.pl/images/pdf/jak_nowe_tech_pomagaja.pdf | pl_PL |
| dc.references | Madej P. [2011], Wykorzystanie narzędzi ICT w nauczaniu języków obcych, [w:] ,,Języki obce w szkole”, 3, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Warszawa. | pl_PL |
| dc.references | Marczak I., Talaga-Michalska M., Skierska-Pięta K., Innowacje i technologie informacyjne przyszłością nowoczesnej edukacji − wdrażanie rozwiązań informatycznych w procesie kształcenia [2011], http://wspim.edu.pl/projekty/ndp/do_pobrania/materialy/m3.pdf | pl_PL |
| dc.references | Mikołajczyk K., Pietraszek K. [2012], Czy nauczyciele wykorzystują nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu?, Centrum Rozwoju Edukacji Niestacjonarnej SGH, http://www.ptnei.pl/files/VU2012/prezentacje/2B/2B.2.pdf | pl_PL |
| dc.references | Problemy współczesnej dydaktyki języków obcych [2009], Pawlak M., Dereszowski M. (red.), Wydział Pedagogiczno-Artystyczny, Poznań−Kalisz. | pl_PL |
| dc.references | Przybyła W., Ratalewska M. [2012], Poradnik dla projektujących kursy e-learningowe, http://kno-koweziu.pl/images/Files/content/Poradnik%20-%20Tworzenie%20kursow.pdf | pl_PL |
| dc.identifier.doi | 10.18778/7969-404-4.30 | |