Show simple item record

dc.contributor.authorMrozek-Kochanek, Kamila
dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2020-03-04T09:15:46Z
dc.date.available2020-03-04T09:15:46Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationMrozek-Kochanek K., Atrakcyjna klasyk@, czyli o wykorzystywaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu języka łacińskiego i kultury antycznej, [w:] Kreatywność językowa w komunikowaniu (się), Burska K., Cieśla B. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 375-388, doi: 10.18778/7969-404-4.30pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-404-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/31598
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBurska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w komunikowaniu (się), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectnowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjnepl_PL
dc.subjectnauczanie języka łacińskiegopl_PL
dc.subjectkultura antycznapl_PL
dc.titleAtrakcyjna klasyk@, czyli o wykorzystywaniu nowoczesnych technologii informacyjno-komunikacyjnych w nauczaniu języka łacińskiego i kultury antycznejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number375-388pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-517-1
dc.referencesCzekaj K., Skierska-Pięta K. [2011], Innowacje i technologie informacyjne przyszłością nowoczesnej edukacji, Oficyna Wydawnicza ,,Humanitas”, Sosnowiec.pl_PL
dc.referencesJak nowe technologie pomagają uczyć? Wyniki badań Edunews.pl wśród nauczycieli polskich szkół [2009], http://www.edunews.pl/images/pdf/jak_nowe_tech_pomagaja.pdfpl_PL
dc.referencesMadej P. [2011], Wykorzystanie narzędzi ICT w nauczaniu języków obcych, [w:] ,,Języki obce w szkole”, 3, Ośrodek Rozwoju Edukacji, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMarczak I., Talaga-Michalska M., Skierska-Pięta K., Innowacje i technologie informacyjne przyszłością nowoczesnej edukacji − wdrażanie rozwiązań informatycznych w procesie kształcenia [2011], http://wspim.edu.pl/projekty/ndp/do_pobrania/materialy/m3.pdfpl_PL
dc.referencesMikołajczyk K., Pietraszek K. [2012], Czy nauczyciele wykorzystują nowoczesne technologie informacyjno-komunikacyjne w kształceniu?, Centrum Rozwoju Edukacji Niestacjonarnej SGH, http://www.ptnei.pl/files/VU2012/prezentacje/2B/2B.2.pdfpl_PL
dc.referencesProblemy współczesnej dydaktyki języków obcych [2009], Pawlak M., Dereszowski M. (red.), Wydział Pedagogiczno-Artystyczny, Poznań−Kalisz.pl_PL
dc.referencesPrzybyła W., Ratalewska M. [2012], Poradnik dla projektujących kursy e-learningowe, http://kno-koweziu.pl/images/Files/content/Poradnik%20-%20Tworzenie%20kursow.pdfpl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-404-4.30


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe