Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorAntczak-Sokołowska, Joanna
dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2020-03-04T09:14:50Z
dc.date.available2020-03-04T09:14:50Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationAntczak-Sokołowska J., Wpływ terapii dyskursywnej na rozwój kreatywności językowej w komunikacji osób z autyzmem, [w:] Kreatywność językowa w komunikowaniu (się), Burska K., Cieśla B. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 363-374, doi: 10.18778/7969-404-4.29pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-404-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/31597
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBurska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w komunikowaniu (się), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectterapia dyskursywnapl_PL
dc.subjectkreatywność językowapl_PL
dc.subjectkomunikacja osób z autyzmempl_PL
dc.titleWpływ terapii dyskursywnej na rozwój kreatywności językowej w komunikacji osób z autyzmempl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number363-374pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Gdańskipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-517-1
dc.referencesFrith U. [2008], Autyzm. Wyjaśnienie tajemnicy, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk.pl_PL
dc.referencesGałkowski T. [2003], Zaburzenia komunikacji w autyzmie, [w:] Logopedia. Pytania i odpowiedzi, Gałkowski T., Jastrzębowska G. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Opolskiego, Opole.pl_PL
dc.referencesGreene J. [1977], Psycholingwistyka. Chomsky a psychologia, Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGrzegorczykowa R. [1995], Jak rozumieć kreatywny charakter języka?, [w:] Kreowanie świata w tekstach, Pajdzińska A., Tokarski R. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin.pl_PL
dc.referencesKurcz I. [2007], Autyzm a wiedza językowa człowieka, [w:] Afazja i autyzm: zaburzenia mowy oraz myślenia, Młynarska M., Smereka T. (red.), Wrocławskie Towarzystwo Naukowe, Wrocław.pl_PL
dc.referencesMłynarska M. [2008], Autyzm w ujęciu psycholingwistycznym, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław.pl_PL
dc.referencesMłynarska M., Smereka T. [2007], Metoda „Dyna-Lingua M.S.” Małgorzaty Młynarskiej i Tomasza Smereki w terapii zaburzeń mowy i myślenia, [w:] Afazja i autyzm: zaburzenia mowy oraz myślenia, Młynarska M., Smereka T. (red.), Wrocławskie Towarzystwo Naukowe, Wrocław.pl_PL
dc.referencesNivette J. [1976], Zasady gramatyki generatywnej, Ossolineum, Wrocław.pl_PL
dc.referencesPisula E. [2010], Autyzm. Przyczyny, symptomy, terapia, Harmonia, Gdańsk.pl_PL
dc.referencesWinczura B. [2008], Dziecko z autyzmem. Terapia deficytów poznawczych a teoria umysłu, Impuls, Kraków.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-404-4.29


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe