| dc.contributor.author | Sus, Anna | |
| dc.contributor.editor | Burska, Katarzyna | |
| dc.contributor.editor | Cieśla, Bartłomiej | |
| dc.date.accessioned | 2020-03-03T12:50:01Z | |
| dc.date.available | 2020-03-03T12:50:01Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.citation | Sus A., Co ma wpływ na kreatywność językową uczniów gimnazjum w edukacji polonistycznej?, [w:] Kreatywność językowa w komunikowaniu (się), Burska K., Cieśla B. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 247-257, doi: 10.18778/7969-404-4.20 | pl_PL |
| dc.identifier.isbn | 978-83-7969-404-4 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/31589 | |
| dc.description.sponsorship | Udostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00. | pl_PL |
| dc.language.iso | pl | pl_PL |
| dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
| dc.relation.ispartof | Burska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w komunikowaniu (się), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014; | |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
| dc.subject | kreatywność językowa | pl_PL |
| dc.subject | uczniowie gimnazjum | pl_PL |
| dc.subject | edukacja polonistyczna | pl_PL |
| dc.title | Co ma wpływ na kreatywność językową uczniów gimnazjum w edukacji polonistycznej? | pl_PL |
| dc.type | Book chapter | pl_PL |
| dc.page.number | 247-257 | pl_PL |
| dc.contributor.authorAffiliation | Katolicki Uniwersytet Lubelski | pl_PL |
| dc.identifier.eisbn | 978-83-7969-517-1 | |
| dc.references | Biedrzycki K. [2009], Język polski w gimnazjum – wskazówki metodyczne, [w:] Podstawa programowa z komentarzami. Język polski w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum, t. 2, Warszawa. | pl_PL |
| dc.references | Ciechanowska D. [2007], Twórczość w edukacji, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin. | pl_PL |
| dc.references | Kielar-Turska M. [1993], Dziecko i komunikacja: lingwistyczny, społeczny i poznawczy aspekt badań, „Kwartalnik Polskiej Psychologii Rozwojowej”, nr 3. | pl_PL |
| dc.references | Kupisiewicz Cz. [1976], Podstawy pedagogiki ogólnej, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa. | pl_PL |
| dc.references | Kurcz I. [1995], Pamięć. Uczenie się. Język, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa. | pl_PL |
| dc.references | Latoch-Zielińska M., Piwnicka-Jagielska A. [2010], Jak nie prośbą, no to może groźbą. Proszę…, grożę…, pytam..., zachęcam…, nakłaniam…, przepraszam… Kształcenie umiejętności komunikacyjnych w szkole, [w:] Aspekty komunikacji w kształceniu polonistycznym, Krawczyk J., Markiewicz R. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Olsztyn. | pl_PL |
| dc.references | Mądry-Kupiec M. [2011], Komunikacja werbalna nauczyciela i ucznia na lekcji, Oficyna Wydawnicza IMPULS, Kraków. | pl_PL |
| dc.references | Pisarek W. [1991], Kreatywność, [w:] Encyklopedia języka polskiego, Urbańczyk S. (red.), Zakład Narodowy im. Ossolińskich – Wydawnictwo, Wrocław–Warszawa–Kraków. | pl_PL |
| dc.references | Ogonowska A., Skowronek B. [2005], „Język na nielegalu”, czyli wpływ multimediów na komunikację werbalną młodego pokolenia. O nową metodologię badań, [w:] Język @ multimedia, Dytman-Stasieńko A., Stasieńko J. (red.), Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji TWP we Wrocławiu, Wrocław. | pl_PL |
| dc.references | Wojnarska A. [2013], Kompetencje komunikacyjne nieletnich, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin. | pl_PL |
| dc.references | Wspieranie rozwoju kompetencji komunikacyjnych dzieci [2009], Andrzejewska J. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin. | pl_PL |
| dc.references | Żurek S. J. [2009], Koncepcja podstawy programowej z języka polskiego, [w:] Podstawa programowa z komentarzami. Język polski w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum, t. 2, Warszawa. | pl_PL |
| dc.identifier.doi | 10.18778/7969-404-4.20 | |