Show simple item record

dc.contributor.authorSus, Anna
dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2020-03-03T12:50:01Z
dc.date.available2020-03-03T12:50:01Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationSus A., Co ma wpływ na kreatywność językową uczniów gimnazjum w edukacji polonistycznej?, [w:] Kreatywność językowa w komunikowaniu (się), Burska K., Cieśla B. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 247-257, doi: 10.18778/7969-404-4.20pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-404-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/31589
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBurska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w komunikowaniu (się), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectkreatywność językowapl_PL
dc.subjectuczniowie gimnazjumpl_PL
dc.subjectedukacja polonistycznapl_PL
dc.titleCo ma wpływ na kreatywność językową uczniów gimnazjum w edukacji polonistycznej?pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number247-257pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatolicki Uniwersytet Lubelskipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-517-1
dc.referencesBiedrzycki K. [2009], Język polski w gimnazjum – wskazówki metodyczne, [w:] Podstawa programowa z komentarzami. Język polski w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum, t. 2, Warszawa.pl_PL
dc.referencesCiechanowska D. [2007], Twórczość w edukacji, Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego, Szczecin.pl_PL
dc.referencesKielar-Turska M. [1993], Dziecko i komunikacja: lingwistyczny, społeczny i poznawczy aspekt badań, „Kwartalnik Polskiej Psychologii Rozwojowej”, nr 3.pl_PL
dc.referencesKupisiewicz Cz. [1976], Podstawy pedagogiki ogólnej, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKurcz I. [1995], Pamięć. Uczenie się. Język, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLatoch-Zielińska M., Piwnicka-Jagielska A. [2010], Jak nie prośbą, no to może groźbą. Proszę…, grożę…, pytam..., zachęcam…, nakłaniam…, przepraszam… Kształcenie umiejętności komunikacyjnych w szkole, [w:] Aspekty komunikacji w kształceniu polonistycznym, Krawczyk J., Markiewicz R. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie, Olsztyn.pl_PL
dc.referencesMądry-Kupiec M. [2011], Komunikacja werbalna nauczyciela i ucznia na lekcji, Oficyna Wydawnicza IMPULS, Kraków.pl_PL
dc.referencesPisarek W. [1991], Kreatywność, [w:] Encyklopedia języka polskiego, Urbańczyk S. (red.), Zakład Narodowy im. Ossolińskich – Wydawnictwo, Wrocław–Warszawa–Kraków.pl_PL
dc.referencesOgonowska A., Skowronek B. [2005], „Język na nielegalu”, czyli wpływ multimediów na komunikację werbalną młodego pokolenia. O nową metodologię badań, [w:] Język @ multimedia, Dytman-Stasieńko A., Stasieńko J. (red.), Wydawnictwo Naukowe Dolnośląskiej Szkoły Wyższej Edukacji TWP we Wrocławiu, Wrocław.pl_PL
dc.referencesWojnarska A. [2013], Kompetencje komunikacyjne nieletnich, Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin.pl_PL
dc.referencesWspieranie rozwoju kompetencji komunikacyjnych dzieci [2009], Andrzejewska J. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej, Lublin.pl_PL
dc.referencesŻurek S. J. [2009], Koncepcja podstawy programowej z języka polskiego, [w:] Podstawa programowa z komentarzami. Język polski w szkole podstawowej, gimnazjum i liceum, t. 2, Warszawa.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-404-4.20


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe