Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKudra, Barbara
dc.contributor.authorOlejniczak, Elwira
dc.contributor.editorKudra, Barbara
dc.contributor.editorOlejniczak, Elwira
dc.date.accessioned2020-02-28T10:56:35Z
dc.date.available2020-02-28T10:56:35Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationKudra B., Olejniczak E., Od redaktorów, [w:] Komunikowanie publiczne. Zagadnienia wybrane, Kudra B., Olejniczak E. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 7, doi: 10.18778/7969-104-3.01pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-104-3
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/31553
dc.descriptionW publikacji uzyskujemy odpowiedź na pytania: czym jest komunikowanie (się), jakie są jego rodzaje i jakie zasady nim rządzą, jaki jest w nim udział języka, jaką rolę odgrywa komunikowanie w nowoczesnym społeczeństwie. Praca zawiera standardową i niestandardową wiedzę dotyczącą różnych kwestii związanych z komunikowaniem publicznym, a także zestaw lektur do omawianych zagadnień. W wybranym zagadnieniach komunikologicznych autorzy odnoszą się do: podstaw komunikacji społecznej, komunikowania politycznego, wywierania wpływu w komunikacji masowej, autoprezentacji i prezentacji w komunikacji publicznej, specyfiki komunikatu reklamowego, komunikacji językowej i etykiety językowej w Internecie i kreatywności leksykalnej w mediach. Książka ma pomóc studentom w zebraniu, uporządkowaniu i ukierunkowaniu wiedzy z zakresu nauki o komunikacji. Może jednak także zainteresować tych, którym bliska jest ta problematyka.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofKudra B., Olejniczak E. (red.), Komunikowanie publiczne. Zagadnienia wybrane, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectkomunikowanie siępl_PL
dc.subjectperswazjapl_PL
dc.subjectmanipulacjapl_PL
dc.subjectjęzyk w komunikacjipl_PL
dc.subjectautoprezentacjapl_PL
dc.subjectmediapl_PL
dc.titleOd redaktorówpl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.page.number7-7pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny, Katedra Współczesnego Języka Polskiegopl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-193-7
dc.contributor.authorEmailbarbarakudra@uni.lodz.plpl_PL
dc.contributor.authorEmailelwira.olejniczak@o2.plpl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-104-3.01


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe