Show simple item record

dc.contributor.authorGołębiak, Dobromiła
dc.contributor.editorCiszewska, Ewa
dc.contributor.editorNurczyńska-Fidelska, Ewelina
dc.date.accessioned2020-02-06T07:45:36Z
dc.date.available2020-02-06T07:45:36Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationGołębiak D., Proces Franza Kafki jako metafora, czyli studenckie próby adaptacji powieści, [w:] Hrabal i inni. Adaptacje czeskiej literatury, Ciszewska E., Nurczyńska-Fidelska E. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Wydawnictwo Biblioteki PWSFTviT, Łódź 2013, s. 243-256, doi: 10.18778/7525-950-6.15pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-950-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/31443
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Wydawnictwo Biblioteki Państwowej Wyższej Szkoły Filmowej, Telewizyjnej i Teatralnejpl_PL
dc.relation.ispartofCiszewska E., Nurczyńska-Fidelska E. (red.), Hrabal i inni. Adaptacje czeskiej literatury, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Wydawnictwo Biblioteki PWSFTviT, Łódź 2013;
dc.relation.ispartofseriesFilmo!znawcy;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectProcespl_PL
dc.subjectFranz Kafkapl_PL
dc.subjectadaptacjapl_PL
dc.titleProces Franza Kafki jako metafora, czyli studenckie próby adaptacji powieścipl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number243-256pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Jagielloński, Wydział Zarządzania i Komunikacji Społecznejpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7525-985-8
dc.contributor.authorBiographicalnoteDobromiła Gołębiak – w ramach Międzywydziałowych Indywidualnych Studiów Humanistycznych Uniwersytetu Jagiellońskiego ukończyła filmoznawstwo, absolwentka filozofii na Uniwersytecie Jagiellońskim oraz Podyplomowych Studiów dla Producentów Filmowych i Telewizyjnych na Uczelni Łazarskiego. Obecnie pracuje nad doktoratem poświęconym filmowej twórczości Piera Paola Pasoliniego na Wydziale Zarządzania i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Jagiellońskiego. Interesuje się kinem włoskim, radzieckim oraz współczesnym kinem polskim. Publikowała m.in. na łamach „Kwartalnika Filmowego”, „Fragile”, „Mêlée”pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-950-6.15


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe