Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorШтапаук, Галина П.
dc.contributor.editorGlinkowska-Krauze, Beata
dc.date.accessioned2020-02-03T09:04:31Z
dc.date.available2020-02-03T09:04:31Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationШтапаук Г. П., Особенности интернационализации ритейла в Украине, [w:] B. Glinkowska-Krauze (red.), WUŁ, Łódź 2019, http://dx.doi.org/10.18778/8142-603-9.13.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8142-603-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/31401
dc.description.abstractSpecyfika rozwoju handlu detalicznego na Ukrainie, poprzez jego dalszą internacjonalizację, polega na zaspokajaniu różnorodnych potrzeb konsumentów, co zmusza detalistów do dywersyfikacji swoich możliwości, przy jednoczesnym uwzględnieniu specjalistycznych potrzeb poszczególnych grup klientów. W wyniku połączenia dwóch przeciwstawnych trendów – dywersyfikacji i specjalizacji na rynku konsumenckim –kształtuje się nowa dualistyczna strategia, która dyktuje logikę powstawania i rozwojunowych formatów handlowych przedsiębiorstw. Badania i synteza nowych trendów w rozwoju tych formatów handlu światowego stają się warunkiem wstępnym określenia przez przedsiębiorców własnej strategii utrzymywania pozycji na rynku konsumenckim.pl_PL
dc.description.abstractThe specifics of development of retail trade in Ukraine, through its further internationalization, consists in satisfying various consumer needs, which forces retailers to diversify their capabilities, while taking into account the specialized needs of individual customer groups. As a result of combining two opposing trends – diversification and specialization on the consumer market – a new dualistic strategy is being developed that dictates the logic of the emergence and development of new commercial formats of enterprises. Research and the synthesis of new trends in the development of these global trade formats are becoming a precondition for entrepreneurs to define their own strategy to maintain their position in the consumer market.pl_PL
dc.language.isootherpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofInternacjonalizacja polskich i ukraińskich organizacji. Aspekty ekonomiczno-społeczne;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectrynek konsumenckipl_PL
dc.subjectinternacjonalizacjapl_PL
dc.titleОсобенности интернационализации ритейла в Украинеpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number147-154pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationЛуганский национальный университет имени Тараса Шевченко, к.э.н., доц. кафедры экономической теории, маркетингу и предпринимательства, г. Старобельскpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-604-6
dc.referencesКолосов А. М., Колосова К. А., Штапаук Г. П., Управління стійкістю під- приємства, Видавництво державного закладу «Луганський національ- ний університет імені Тараса Шевченка», Старобільськ 2016.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8142-603-9.13


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe