Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorKwiecień, Anna
dc.contributor.authorŻak, Katarzyna
dc.contributor.editorDuraj, Jan
dc.contributor.editorSajnóg, Artur
dc.date.accessioned2019-09-17T07:22:27Z
dc.date.available2019-09-17T07:22:27Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationKwiecień A., Żak K., Budowanie relacji w strukturach sieciowych w procesie tworzenia wartości klienta i przedsiębiorstwa, [w:] Ekonomiczne i pozaekonomiczne czynniki zarządzania wartością przedsiębiorstwa, Duraj J., Sajnóg A. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 177-189, doi: 10.18778/7525-866-0.09pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-866-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/30187
dc.description.abstractThe modern business is focused on planning, developing and nurturing relationships with clients and business partners. Less and less attention is paid to a single transaction, and the most importance is a building of partnerships. Because they allow you to meet the needs of demanding customers, as well as to reduce costs, increase resource efficiency, reduce risk, or to gain access to new technologies. It all determines the creation of today's businesses in turbulent and challenging environment. Modern enterprise /network/ should build their own unique map value for customers, including the collection and the order of priority, because customers expect personalized service. Customer value can be expanded, improved and differentiated in offers for groups and individual clients. Company /business network/ should create a set of values to meet the needs of its customers, and thus stand out from competitors.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofDuraj J., Sajnóg A. (red.), Ekonomiczne i pozaekonomiczne czynniki zarządzania wartością przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectrelationspl_PL
dc.subjectnetwork structurespl_PL
dc.subjectclientpl_PL
dc.subjectcustomer valuepl_PL
dc.subjectvalue based managementpl_PL
dc.subjectrelacjepl_PL
dc.subjectstruktury sieciowepl_PL
dc.subjectklientpl_PL
dc.subjectzarządzanie oparte na wartościachpl_PL
dc.titleBudowanie relacji w strukturach sieciowych w procesie tworzenia wartości klienta i przedsiębiorstwapl_PL
dc.title.alternativeBuilding relationships the network structures in the process of creating value customer and companypl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number177-189pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny w Katowicachpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-323-8
dc.referencesAltkorna J. (red), Podstawy marketingu, Instytut Marketingu, Kraków 2006.pl_PL
dc.referencesBengtsson M., Kock S., Coopetition in Business Networks – to Cooperate and Compete Simultaneously, „Industrial Marketing Management” 2000, Vol.14, No. 3.pl_PL
dc.referencesBlażlak R., Struktury sieciowe a innowacyjność przedsiębiorstw, [w:] K. Owczarek (red.), Klastry w gospodarce regionu, Monografie Politechniki Łódzkiej, Łódź 2010.pl_PL
dc.referencesBrilman J., Nowoczesne koncepcje i metody zarządzania, PWE, Warszawa 2002.pl_PL
dc.referencesde Chernatony L., McDonald M., Creating Powerful Brands, Batterworth Heineman, Oxford 1994.pl_PL
dc.referencesDobiegała-Korona B., Doligalski T. (red.), Zarządzanie wartością klienta. Pomiar i strategie, Poltext, Warszawa 2010.pl_PL
dc.referencesDobiegała-Korona B., Herman A. (red.), Współczesne źródła wartości przedsiębiorstwa, Difin, Warszawa 2006.pl_PL
dc.referencesDobiegała-Korona B., Wartość klienta czy wartość dla klienta?, „Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie”, październik 2006, nr 1.pl_PL
dc.referencesDoyle P., Marketing wartości, Felberg SJA, Warszawa 2003.pl_PL
dc.referencesDrucker P. F., Myśli przewodnie Druckera, MTBiznes, Warszawa 2002.pl_PL
dc.referencesGłuszek E., Zarządzanie zasobami niematerialnymi przedsiębiorstwa, Wydawnictwo AE we Wrocławiu, Wrocław 2004.pl_PL
dc.referencesGórlaczyk A., Leif Edvinsson na konferencji Skandii, http://ceo.cxo.pl/news/39471/Leif.Edvinsson.na.konferencji.Skandii.htmlpl_PL
dc.referencesGórzyński M., Pander W., Koć P., Tworzenie związków kooperacyjnych między MSP oraz MSP i instytucjami otoczenia biznesowego, PARP, Warszawa 2006.pl_PL
dc.referencesHill C. W. L., Jones T. M., Stakeholder – Agency Theory, „Journal of Management Studiem” 1992, Vol. 2.pl_PL
dc.referencesHofman-Bang P., Martin H., IC Rating na tle innych metod oceny kapitału intelektualnego, http://www.e-mentor.edu.pl/artykul/index/numer/11/id/193pl_PL
dc.referencesJerzemowska M., Nadzór korporacyjny, PWE, Warszawa 2002.pl_PL
dc.referencesKardas J. S., Budowanie relacji w zarządzaniu zasobami ludzkimi, Wydawnictwo Studia Emka, Warszawa 2009.pl_PL
dc.referencesKotler Ph., Marketing, Gebethner & Ska, Warszawa 1994.pl_PL
dc.referencesNiemczyk J., Wyróżniki, budowa i zachowania strategiczne układów outsourcingowych, AE, Wrocław 2006.pl_PL
dc.referencesNowak D., Zarządzanie międzyorganizacyjnymi relacjami kooperacyjnymi w przedsiębiorstwach przemysłowych, Wydawnictwo UE w Poznaniu, Poznań 2012.pl_PL
dc.referencesPrahalad C. K., Ramaswamy V., Przyszłość konkurencji, PWE, Warszawa 2005.pl_PL
dc.referencesSzablewski A., Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa, „Kwartalnik Nauk o Przedsiębiorstwie”, październik 2006, nr 1.pl_PL
dc.referencesSzymura-Tyc M., Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa, Wydawnictwo AE Katowice, Katowice 2006.pl_PL
dc.referencesWoźniak-Sobczak B. (red.), Instrumenty zarządzania przedsiębiorstwem przez finanse, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 2010.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-866-0.09


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe