Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNowosielski, Stanisław
dc.contributor.editorDuraj, Agnieszka Natasza
dc.contributor.editorPapiernik-Wojdera, Marzena
dc.date.accessioned2019-07-18T06:39:20Z
dc.date.available2019-07-18T06:39:20Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationNowosielski S., Controllingowa koncepcja zarządzania małym przedsiębiorstwem. Podstawy konstruowania, [w:] Paradygmaty i instrumenty kreowania wartości przedsiębiorstwa, Duraj A. N., Papiernik-Wojdera M. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 91-105, doi: 10.18778/7525-867-7.06pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7525-867-7
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/29577
dc.description.abstractThe article firstly presents the essence and causes of using controlling in small business. Nextly it shows staged methodology of controlling concept constructing for these kinds of businesses. It is based on presented premises and conviction of lack on this subject knowledge among small business entrepreneurs. The article also describes next stages, bringing closer problems connected with strategic selection of controlling concept in small business, choice of structures, aims, tools and controlling organization.pl_PL
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofDuraj A. N., Papiernik-Wojdera M. (red.), Paradygmaty i instrumenty kreowania wartości przedsiębiorstwa, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectcontrollingpl_PL
dc.subjectgoalspl_PL
dc.subjectinstrumentspl_PL
dc.subjectsolutionspl_PL
dc.subjectcele biznesowepl_PL
dc.subjectinstrumenty biznesowepl_PL
dc.subjectrozwiązania biznesowepl_PL
dc.titleControllingowa koncepcja zarządzania małym przedsiębiorstwem. Podstawy konstruowaniapl_PL
dc.title.alternativeControlling concept of small business management. Fundamentals of constructionpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number91-105pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiupl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-257-6
dc.referencesAmshoff B., Controlling in deutschen Unternehmungen. Realtypen, Kontext und Effizienz, 2. Auflage, Gabler, Wiesbaden 1993.pl_PL
dc.referencesBławat F. (red.), Przetrwanie i rozwój małych i średnich przedsiębiorstw, Scientific Publishing Group, Gdańsk 2004.pl_PL
dc.referencesBłoch H., Bariery rozwoju controllingu w polskich przedsiębiorstwach, [w:] Controlling. Technologia zarządzania firmą, Profit, Katowice 2000.pl_PL
dc.referencesDuraj J., O istocie controllingu komunikacyjnego przedsiębiorstwa, [w:] J. Duraj (red.), Controlling w zarządzaniu przedsiębiorstwem, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź–Spała 2001.pl_PL
dc.referencesEschenbach R. (Hrsg), Controlling, 2. Auflage, Schaeffer-Poeschel Verlag, Stuttgart 1996.pl_PL
dc.referencesHofmeister R., Stiegler H., Controlling. Gestaltung und Anwendung für Klein- und Mittelbetriebe, 3. Auflage, Linz 1990.pl_PL
dc.referencesLichtarski J., Nowosielski S., Modele controllingu dla małych i średnich przedsiębiorstw, „Organizacja i Kierowanie” 2005, nr 2.pl_PL
dc.referencesKośmider A., Controlling im Mittelstand: Eine Untersuchung der Gestaltung und Anwendung des Controlling im mittelstaendischen Industrieunternehmen, 2. Auflage, Stuttgart 1994.pl_PL
dc.referencesKunesch H., Besonderheiten des Controlling in Klein- und Mittelbetrieben, [w:] R. Eschenbach (Hrsg.), Controlling, 2. Auflage, Stuttgart 1996.pl_PL
dc.referencesLanz R., Controlling in kleinen und mittleren Unternehmen, 3. Auflage, Verlag Paul Haupt, Bern und Stuttgart 1992.pl_PL
dc.referencesMikołajczyk Z., Zimniewicz K., Zarządzanie małym przedsiębiorstwem, [w:] B. Piasecki (red.), Ekonomika i zarządzanie małą firmą, PWN, Warszawa–Łódź 2001.pl_PL
dc.referencesNowosielski S., Celowość wprowadzania controllingu w małej firmie, Prace naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Nr 1104/2006.pl_PL
dc.referencesNowosielski S., Formy organizacji controllingu w małych i średnich przedsiębiorstwach, [w:] Stan rozwoju i zakres stosowania controllingu operacyjnego w małych i średnich przedsiębiorstwach, PN AE we Wrocławiu nr 1101, WAE, Wrocław 2006.pl_PL
dc.referencesNowosielski S., Controllingowa koncepcja zarządzania, [w:] K. Safin (red.), Zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem ,wyd. 2 popr. i uzup., Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław 2012.pl_PL
dc.referencesPreissler P. R., Controlling auch im Klein- und Mittelbetrieb, 9. Aufl. Eschborn 1994.pl_PL
dc.referencesSteinle C., Bruch H. i in., Controlling. Kompedium für Controller/innen und ihre Ausbildung, Schäffer-Poeschel Verlag, Stuttgart 1998.pl_PL
dc.referencesStrategor, Zarządzanie firmą, PWE, Warszawa 1997.pl_PL
dc.referencesStrużycki M. (red.), Zarządzanie małym i średnim przedsiębiorstwem. Uwarunkowania europejskie, Difin, Warszawa 2002.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7525-867-7.06


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe