Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPiątkowska, Katarzyna
dc.contributor.editorSalski, Łukasz
dc.contributor.editorSzubko-Sitarek, Weronika
dc.date.accessioned2019-07-12T06:14:28Z
dc.date.available2019-07-12T06:14:28Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationPiątkowska K., Foreign Language Learners’ Perception of their Intercultural Competence and their Language Performance, [w:] Perspectives on Foreign Language Learning, Salski Ł., Szubko-Sitarek W. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 123-141, doi: 10.18778/7969-032-9.10pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-032-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/29356
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofSalski Ł., Szubko-Sitarek W. (red.), Perspectives on Foreign Language Learning, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectforeign language learners’ perceptionpl_PL
dc.subjectintercultural competencepl_PL
dc.subjectlanguage performancepl_PL
dc.titleForeign Language Learners’ Perception of their Intercultural Competence and their Language Performancepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number123-141pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationNicolaus Copernicus University, Torun, Polandpl_PL
dc.referencesByram, M. 1990. “Teaching Culture and Language: Towards an Integrated Model.” In D. Buttjes, M. Byram (Eds.), Mediating Languages and Cultures, 17-30. Clevedon: Multilingual Matters.pl_PL
dc.referencesByram, M. 2006. Language teaching for intercultural citizenship: the European situation. Paper presented at the NZALT conference, University of Auckland, 1-13.pl_PL
dc.referencesByram, M. et al. 2002. Developing the Intercultural Dimension in Language Teaching. A Practical Introduction for Teachers. Strasbourg: Council of Europe.pl_PL
dc.referencesKramsch, C. 1993. Context and culture in language teaching. Oxford: Oxford University Press.pl_PL
dc.referencesKordes, H. 1990. “Intercultural Learning at School: Limits and Possibilities.” In D. Buttjes, M. Byram (Eds.), Mediating Languages and Cultures, 287-305. Clevedon: Multilingual Matters.pl_PL
dc.referencesMeyer, M. 1990. “Developing Transcultural Competence: Case Studies of Advanced Foreign Language Learners.” In: D. Buttjes, M. Byram (Eds.), Mediating Languages and Cultures, 136-158. Clevedon: Multilingual Matters.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-032-9.10


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe