Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorBekar, Mira
dc.contributor.editorSalski, Łukasz
dc.contributor.editorSzubko-Sitarek, Weronika
dc.date.accessioned2019-07-12T05:47:41Z
dc.date.available2019-07-12T05:47:41Z
dc.date.issued2013
dc.identifier.citationBekar M., Writing curricula design: Aims and practices, [w:] Perspectives on Foreign Language Learning, Salski Ł., Szubko-Sitarek W. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013, s. 23-31, doi: 10.18778/7969-032-9.03pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-032-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/29348
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofSalski Ł., Szubko-Sitarek W. (red.), Perspectives on Foreign Language Learning, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2013;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectwritingpl_PL
dc.subjectcurricula designpl_PL
dc.subjectaims and practicespl_PL
dc.titleWriting curricula design: Aims and practicespl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number23-31pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationSs. Cyril and Methodius University, Skopje, Macedoniapl_PL
dc.contributor.authorAffiliationPurdue University, West Lafayette, IN, USApl_PL
dc.referencesBuzharovska, R. (personal communication, March 2009).pl_PL
dc.referencesGeorgievska, E., Kirkova-Naskova, A., & Oncevska, E. 2007. Academic writing: from student learning to teacher learning. Godishen zbornik [Annual Collected Works at the Faculty of Philology], 31. Skopje: Filoloshki Fakultet.pl_PL
dc.referencesGraves, D.H. 1994. A fresh look at writing. Portsmouth, NH: Heinemann.pl_PL
dc.referencesHarrison, A.L. 2006. Teachers’ perceptions of the development, enactment, and effectiveness of a new writing curriculum within the Elmore county public school district. (Unpublished doctoral dissertation). Auburn University, Auburn, Alabama.pl_PL
dc.referencesJordanovski, O. (personal communication, March 2009).pl_PL
dc.referencesMurray, D.M. 1982. Learning by teaching. Portsmouth, NH: Boynton/Cook Publishers.pl_PL
dc.referencesNagin, C. 2003. Because writing matters: Improving student writing in our schools. San Francisco: Jossey-Bass.pl_PL
dc.referencesNational Commission on Writing in America’s Schools and Colleges 2003. The neglected “R”: The need for a writing revolution. New York: College Board.pl_PL
dc.referencesReid, M., Bekar, M., & Kirkova-Naskova, A. 2004-2005. Writing university project. Annual Collected Works at the Faculty of Philology, 30. Skopje: Filoloshki Fakultet, 233-235.pl_PL
dc.referencesRichards, J.C. 2001. Curriculum development in language teaching. Cambridge: Cambridge University Press.pl_PL
dc.referencesRichard, J.C., & Rogers, T.S. 2001. Approaches and methods in language teaching (2nd ed.). Cambridge: Cambridge University Press.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-032-9.03


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe