Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorCzajkowska, Maria
dc.date.accessioned2019-05-21T13:06:00Z
dc.date.available2019-05-21T13:06:00Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0867-5856
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/28359
dc.language.isoenpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesTuryzm;1
dc.titleInterpersonal Skills for Courierpl_PL
dc.title.alternativeUmiejętności interpersonalne pilotów wycieczekpl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.page.number65-73pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationStudium Doktoranckie Zarządzania, Uniwersytet Łódzkipl_PL
dc.referencesBorowik B., Borowik R., 2000, Kształcenie menedżerów a zmiany cywilizacyjne, (w:] Z Janowska (red.), Zarządzanie personelem dziś i jutro - II konferencja naukowa. Absolwent, Łódż. s. 278-279.pl_PL
dc.referencesKruczek Z., 1981, Wybrane elementy wiedzy psychospołecznej i organizacyjnej dla pilotów wycieczek zagranicznych, AWF, Kraków, 89 s.pl_PL
dc.referencesRozporządzenie Ministra Gospodarki z dnia 28 czerwca 2001 roku w sprawie przewodników turystycznych i pilotów wycieczek (DzU, nr 72. poz. 752).pl_PL
dc.referencesSołoma L., 1999, Metody i techniki badań socjologicznych. Wyższa Szkoła Pedagogiczna, Olsztyn, 21 s.pl_PL
dc.relation.volume14pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord