Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorWyrzykowski, Jerzy
dc.date.accessioned2019-05-15T09:10:43Z
dc.date.available2019-05-15T09:10:43Z
dc.date.issued1999
dc.identifier.issn0867-5856
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/28238
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesTuryzm;1
dc.titleStrategia rozwoju produktu turystycznego na Dolnym Śląsku i Śląsku Opolskimpl_PL
dc.title.alternativeLa stratégie de développement du produit touristique en Basse Silésie et en Silésie d’Opolepl_PL
dc.title.alternativeStrategies of the Development of Tourist Product in Lower Silesia and Opole Silesiapl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 1999pl_PL
dc.page.number209-219pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Wrocławski, Instytut Geograficznypl_PL
dc.referencesBrol R., i wsp., 1996, Strategia rozwoju turystyki w województwie jeleniogórskim, Jelenia Góra (maszynopis powielony).pl_PL
dc.referencesMarak J., Mikułowski B., Wyrzykowski J., 1997, Strategia rozwoju turystyki w województwie legnickim. Synteza, Wydz. Kultury i Sportu Urzędu Wojewódzkiego, Legnica.pl_PL
dc.referencesStrategia rozwoju turystycznego województwa wałbrzyskiego na lata 1996-2005, 1995, Wydz. Kultury i Sportu Urzędu Wojewódzkiego, Wałbrzych (maszynopis powielony).pl_PL
dc.referencesTurystyka województwa opolskiego. Stan i strategia rozwoju, 1994, Agencja Rozwoju Opolszczyzny, Opole (maszynopis powielony).pl_PL
dc.referencesWyrzykowski J. i wsp., 1996a, Strategia rozwoju turystyki w województwie legnickim. Etap I: Uwarunkowania rozwoju turystyki, TURPLAN, Wrocław (maszynopis).pl_PL
dc.referencesWyrzykowski J. i wsp., 1996b, Strategia rozwoju turystyki w województwie legnickim. Etap II: Sformułowanie strategii rozwoju, TURPLAN, Wrocław (maszynopis).pl_PL
dc.relation.volume9pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord