Show simple item record

dc.contributor.authorLatosińska, Jolanta
dc.contributor.authorLiszewski, Stanisław
dc.date.accessioned2019-04-26T09:24:05Z
dc.date.available2019-04-26T09:24:05Z
dc.date.issued1998
dc.identifier.issn0867-5856
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/28001
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesTuryzm;2
dc.titleWystawa „Regiony turystyczne - Na styku kultur”. Najważniejsza impreza turystyczna Łodzipl_PL
dc.title.alternativeL’exposition: „Régions touristiques - À la jonction des cultures”. La plus importante entreprise à Łódźpl_PL
dc.title.alternativeExposition: „Tourist Régions - The Meeting Point of Cultures”. The Most Significant Tourist Event in Lodzpl_PL
dc.typeOtherpl_PL
dc.page.number115-129pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationKatedra Geografii Miast i Turyzmu, Uniwersytet Łódzkipl_PL
dc.referencesLatosińska J., 1997, Przestrzeń urlopowo-wakacyjna jako obszar realizacji potrzeb wypoczynkowych mieszkańców dużego miasta na przykładzie grupy pracowników wyższych uczelni Łodzi, „Turyzm”, t. 7, z. 1, ss. 5-24.pl_PL
dc.referencesŁuczak A., 1997, Imprezy targowe jako element public relations w promocji miasta na przykładzie Łodzi, [w:] Marketing terytorialny. Strategiczne wyzwania dla miast i regionów, red. T. Domański, Łódź, ss. 175-184.pl_PL
dc.referencesKatalogi 1996-1998, Wystawa „ Regiony turystyczne - Na styku kultur", Łódź.pl_PL
dc.referencesSprawozdania dyrekcji Międzynarodowych Targów Łódzkich, 1995-1998.pl_PL
dc.referencesStudium wiedzy o regionie łódzkim. Rozwój turystyki w regionie łódzkim, 1995, Łódzkie Towarzystwo Naukowe, Łódź, s. 240.pl_PL
dc.relation.volume8pl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record