Show simple item record

dc.contributor.authorKalisz, Aleksandra
dc.contributor.editorJachimowska, Katarzyna
dc.contributor.editorKudra, Barbara
dc.contributor.editorSzkudlarek-Śmiechowicz, Ewa
dc.date.accessioned2019-04-08T10:25:50Z
dc.date.available2019-04-08T10:25:50Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationKalisz A., Słowo a inne sposoby komunikacji w telewizji śniadaniowej, [w:] Słowo we współczesnych dyskursach, Red. Jachimowska K., Kudra B., Szkudlarek-Śmiechowicz E., Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 421-429, doi: 10.18778/7969-107-4.37pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-107-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/27500
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofJachimowska K., Kudra B., Szkudlarek-Śmiechowicz E. (red.), Słowo we współczesnych dyskursach, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjecttelewizja śniadaniowapl_PL
dc.subjectkultura słowapl_PL
dc.subjectsemantyzacja słowapl_PL
dc.subjectkomunikacja międzyludzkapl_PL
dc.subjectdyskurs publicznypl_PL
dc.subjectsłowopl_PL
dc.titleSłowo a inne sposoby komunikacji w telewizji śniadaniowejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number421-429pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Śląski w Katowicach, Filologia Polska, Instytut Języka Polskiego, Zakład Lingwistyki Tekstu i Dyskursupl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-734-2
dc.referencesBartmiński J. [1992], Styl potoczny, [w:] J. Anusiewicz, F. Nieckula (red.), Język a Kultura, t. 5, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław.pl_PL
dc.referencesJachimowska K. [2005], Tekst jako element komunikatu telewizyjnego (na materiale programów publicystycznych), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesKita M. [2004], Medialna moda na dialog, [w:] M. Kita, J. Grzenia (red.), Dialog a nowe media, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice.pl_PL
dc.referencesKurzowa Z., Szpiczakowska M. [1985], W poszukiwaniu przedmiotu, celów i metod badawczych, [w:] Kurzowa Z. (red.), Badania nad językiem telewizji polskiej. Studia metodologiczne i opisowe, Wydawnictwo Radia i Telewizji, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLigara B., Rusowicz A. [1979], Dialog telewizyjny. Próba typologii, „Zeszyty Prasoznawcze”, nr 3.pl_PL
dc.referencesLoewe I. [2004], O dialogu z widzem w polskiej neotelewizji publicznej. Paratekst jako składnik strumienia telewizyjnego, [w:] M. Kita, J. Grzenia (red.), Dialog a nowe media, Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego, Katowice.pl_PL
dc.referencesMrozowski M. [2009], Telewizyjne programy informacyjne – polskie i zagraniczne (analiza porównawcza), „Studia Medioznawcze”, nr 3 (38), s. 27–49.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-107-4.37


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe