Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMichalska, Beata
dc.contributor.editorBurska, Katarzyna
dc.contributor.editorCieśla, Bartłomiej
dc.date.accessioned2019-04-05T07:52:54Z
dc.date.available2019-04-05T07:52:54Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationMichalska B., „Pigułka szczęścia”, czyli o kreacji świata na internetowych stronach gabinetów stomatologicznych (leksyka wartościująca), [w:] Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej, Red. Burska K., Cieśla B., Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 283-293, doi: 10.18778/7969-405-1.22pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-405-1
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/27448
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBurska K., Cieśla B. (red.), Kreatywność językowa w przestrzeni medialnej, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectprzestrzeń medialnapl_PL
dc.subjectmody językowepl_PL
dc.subjectkreatywność językowapl_PL
dc.subjectjęzyk w siecipl_PL
dc.subjectleksyka wartościującapl_PL
dc.title„Pigułka szczęścia”, czyli o kreacji świata na internetowych stronach gabinetów stomatologicznych (leksyka wartościująca)pl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number283-293pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet im. Adama Mickiewiczapl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-518-8
dc.referencesBaranowska A. [1999], Prawda a kłamstwo w reklamie, [w:] Język − biznes − media. Materiały konferencyjne, Arabski J. (red.), Wyższa Szkoła Zarządzania Marketingowego i Języków Obcych, Katowice.pl_PL
dc.referencesBenedikt A. [2005], Reklama jako proces komunikacji, Astrum, Wrocław.pl_PL
dc.referencesBerger J. [2005], Obrazy reklamowe, [w:] Nowe media w komunikacji społecznej XX wieku, Hopfinger M. (red.), Oficyna Naukowa, Warszawa.pl_PL
dc.referencesBogunia-Borowska M. [2004], Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków.pl_PL
dc.referencesBralczyk J. [1996], Język na sprzedaż, Businessman, Warszawa.pl_PL
dc.referencesCzerwiński M. [1976], Pojęcie stylu życia i jego implikacje. Styl życia. Koncepcje, propozycje, Sicińska A. (red.), Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDanielewiczowa M. [1993], O pojęciu konotacji wartościującej, [w:] Studia semantyczne, Grzegorczykowa R., Zaron Z. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDoliński D. [2001], Psychologia reklamy, wyd. II, Aida, Wrocław.pl_PL
dc.referencesDoliński D. [2003], Psychologiczne mechanizmy reklamy, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk.pl_PL
dc.referencesDuda A [2010], Język mitu w reklamie, Wydawnictwo KUL, Lublin.pl_PL
dc.referencesGiddens A. [2001], Nowoczesność i tożsamość. „Ja” i społeczeństwo w epoce późnej nowoczesności, tłum. Szulżycka A., Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesGrochala B. [2008], Hiperbolizacja jako narzędzie marketingowe, [w:] Język w marketingu, Michalewski K. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesGrzegorczykowa R. [1991], Problem funkcji języka i tekstu w świetle teorii aktów mowy, „Język a Kultura”, t. 4: Funkcje języka i wypowiedzi, Bartmiński J., Grzegorczykowa R. (red.), „Wiedza o Kulturze”, Wrocław.pl_PL
dc.referencesGrzegorczykowa R. [1995], Jak rozumieć kreatywny charakter języka, [w:] Kreowanie świata w tekstach, Lewicki A. M., Tokarski R. (red.), Wydawnictwo UMCS, Lublin.pl_PL
dc.referencesJęzykowy obraz świata [1999], Bartmiński J. (red.), wyd. II popr., Wydawnictwo UMCS, Lublin.pl_PL
dc.referencesKacprzak A. [2008], Sztuka perswazji zaczyna się od słowa, [w:] Język w marketingu, Michalewski K. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesKamińska-Szmaj I. [2003], Perswazja w tekstach reklamowych – spojrzenie językoznawcy, [w:] Język perswazji publicznej, Mosiołek-Kłosińska K., Zgółka T. (red.), Wydawnictwo Poznańskie, Poznań.pl_PL
dc.referencesKreowanie światów w języku mediów [2007], Nowak P., Tokarski R. (red.), Wydawnictwo UMCS, Lublin.pl_PL
dc.referencesLaskowska E. [1992], Wartościowanie w języku potocznym, Wyższa Szkoła Pedagogiczna, Bydgoszcz.pl_PL
dc.referencesLaskowska E. [2008], Wartościowanie jako środek perswazji, [w:] Język, społeczeństwo, wartości, Laskowska E., Benenowska I., Jaracz M. (red.), Bydgoskie Towarzystwo Naukowe, Bydgoszcz.pl_PL
dc.referencesLeśniewska A. [2006], Reklama internetowa: stwórz klientowi jego własny świat, Wydawnictwo Helion, Gliwice.pl_PL
dc.referencesLewiński P. H. [1999], Retoryka reklamy, Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław.pl_PL
dc.referencesLewiński P. H. [2000], Obraz świata w reklamie, „Język a Kultura”, t. 13: Językowy obraz świata i kultura, Dąbrowska A., Anusiewicz J. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław.pl_PL
dc.referencesLobka A. [2001], Kreowanie wizerunku własnego w mediach, [w:] Nowe media – nowe w mediach, Borkowski I., Woźny A. (red.), Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego, Wrocław.pl_PL
dc.referencesManipulacja w języku [2004], Krzyżanowski P., Nowak P. (red.), Wydawnictwo UMCS, Lublin.pl_PL
dc.referencesMiodek J. [2003], Perswazja w tekstach reklamowych – wprowadzenie do dyskusji, [w:] Język perswazji publicznej, Mosiołek-Kłosińska K., Zgółka T. (red.), Wydawnictwo Poznańskie, Poznań.pl_PL
dc.referencesMolek K. [2001], Wartościowanie jako językowy środek perswazyjny w tekstach reklamowych, [w:] Język w komunikacji, Habrajska G. (red.), t. 3, Wydawnictwo Wyższej Szkoły Humanistyczno-Ekonomicznej, Łódź.pl_PL
dc.referencesReeves B., Nass C. [2000], Media i ludzie, tłum. Szczerkowska H., Państwowy Instytut Wydawniczy, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSawicka G. [2007], Dynamika reklamy jako stylu komunikacyjnego, [w:] Język polski XXI wieku: analizy, oceny, perspektywy, Szpila G. (red.), Tertium, Kraków.pl_PL
dc.referencesSchwartz T. [1974], The responsive Chord, WNYC, New York.pl_PL
dc.referencesSzczęsna E. [2003], Poetyka reklamy, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesŚwiątek J. [2007], Obraz jako element struktury argumentacyjnej – kilka uwag na temat funkcji warstwy wizualnej przekazów reklamowych, [w:] Język polski XXI wieku: analizy, oceny, perspektywy, Szpila G. (red.), Tertium, Kraków.pl_PL
dc.referencesTokarski R. [1995], Mechanizmy perswazyjne w reklamie, „Aida Media” 1995, nr 10.pl_PL
dc.referencesTokarski R. [2001], Słownictwo jako interpretacja świata, [w:] Współczesny język polski, Bartmiński J. (red.), Wydawnictwo UMSC, Lublin.pl_PL
dc.referencesWartości w języku i tekście [1991], Puzynina J., Anusiewicz J. (red.), Język a Kultura, t. 3, „Wiedza o Kulturze”, Wrocław.pl_PL
dc.referencesWelsch W. [2005], Sztuczne raje? Rozważania o świecie mediów elektronicznych i o innych światach, [w:] Nowe media w komunikacji społecznej XX wieku, Hopfinger M. (red.), Oficyna Naukowa, Warszawa.pl_PL
dc.referencesZagadnienia leksykalne i aksjologiczne [1991], Puzynina J., Bartmiński J. (red.), Język a Kultura, t. 2, „Wiedza o Kulturze”, Wrocław.pl_PL
dc.referencesZimny R. [2008], Kreowanie obrazów świata w tekstach reklamowych, Wydawnictwo Trio, Warszawa.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-405-1.22


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe