| dc.contributor.author | Gruenpeter, Natalia | |
| dc.contributor.editor | Czurko, Julian | |
| dc.contributor.editor | Wróblewski, Michał | |
| dc.date.accessioned | 2019-04-01T07:47:07Z | |
| dc.date.available | 2019-04-01T07:47:07Z | |
| dc.date.issued | 2014 | |
| dc.identifier.citation | Gruenpeter N., Prawdziwe znaczenie obrazów? Wokół twórczości Shelby'ego Lee Adamsa, [w:] Prze(d)sądy. O czytaniu kultury, Red. Czurko J., Wróblewski M., Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 93-102, doi: 10.18778/7969-233-0.09 | pl_PL |
| dc.identifier.isbn | 978-83-7969-233-0 | |
| dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/27284 | |
| dc.description.sponsorship | Udostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00. | pl_PL |
| dc.language.iso | pl | pl_PL |
| dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
| dc.relation.ispartof | Czurko J., Wróblewski M. (red.), Prze(d)sądy. O czytaniu kultury, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014; | |
| dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe | * |
| dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
| dc.subject | czytanie kultury | pl_PL |
| dc.subject | interpretacja | pl_PL |
| dc.subject | retoryka | pl_PL |
| dc.subject | polemika | pl_PL |
| dc.subject | szkic | pl_PL |
| dc.title | Prawdziwe znaczenie obrazów? Wokół twórczości Shelby'ego Lee Adamsa | pl_PL |
| dc.type | Book chapter | pl_PL |
| dc.page.number | 93-102 | pl_PL |
| dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Śląski, Zakład Filmoznawstwa i Wiedzy o Mediach | pl_PL |
| dc.identifier.eisbn | 978-83-7969-341-2 | |
| dc.references | Adams Shelby Lee, The Napier's Living Room, 1989, http://shelby-lee-adamsnapier.blogspot.com [07.08.2011]. | pl_PL |
| dc.references | Belting Hans, Antropologia obrazu. Szkice do nauki o obrazie, Universitas, Kraków 2007. | pl_PL |
| dc.references | Billings Dwight B., Introduction, [w:] Back Talk from Appalachia. Confronting Stereotypes, (eds.) D. B. Billings, K. Ledford, The University Press of Kentucky, Lexington 2000. | pl_PL |
| dc.references | Danto Arthur, The Naked Truth, [w:] Photography and Philosophy. Essays on the Pencil of Nature, (ed.) S. Walden, Wiley-Blackwell, Chichester 2010. | pl_PL |
| dc.references | Eller Ronald D., Uneven Ground: Appalachia Since 1945, The University Press of Kentucky, Lexington 2008. | pl_PL |
| dc.references | Harkins Anthony, Hillbilly: A Cultural History of an American Icon, Oxford University Press, New York 2008. | pl_PL |
| dc.references | Olechnicki Krzysztof, Antropologia obrazu. Fotografia jako metoda, przedmiot i medium nauk społecznych, Oficyna Naukowa, Warszawa 2003. | pl_PL |
| dc.references | Sontag Susan, O fotografii, przeł. S. Magala, Karakter, Kraków 2009. | pl_PL |
| dc.contributor.authorEmail | n.gruenpeter@gmail.com | pl_PL |
| dc.identifier.doi | 10.18778/7969-233-0.09 | |