Show simple item record

dc.contributor.authorKubiak, Daria
dc.contributor.editorCzurko, Julian
dc.contributor.editorWróblewski, Michał
dc.date.accessioned2019-04-01T07:08:24Z
dc.date.available2019-04-01T07:08:24Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationCzurko J., Wróblewski M., Reklama – symboliczny obraz kultury. Przykłady spotów promujących festiwale teatralne, [w:] Prze(d)sądy. O czytaniu kultury, Red. Czurko J., Wróblewski M., Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014, s. 43-56, doi: 10.18778/7969-233-0.05pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-233-0
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/27281
dc.description.sponsorshipUdostępnienie publikacji Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego finansowane w ramach projektu „Doskonałość naukowa kluczem do doskonałości kształcenia”. Projekt realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój; nr umowy: POWER.03.05.00-00-Z092/17-00.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofCzurko J., Wróblewski M. (red.), Prze(d)sądy. O czytaniu kultury, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2014;
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectczytanie kulturypl_PL
dc.subjectinterpretacjapl_PL
dc.subjectretorykapl_PL
dc.subjectpolemikapl_PL
dc.subjectszkicpl_PL
dc.titleReklama – symboliczny obraz kultury. Przykłady spotów promujących festiwale teatralnepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.page.number43-56pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzkipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-341-2
dc.contributor.authorBiographicalnoteMagisterium z marketingu i teatrologii, doktorantka w Katedrze Dramatu i Teatru w Instytucie Kultury Współczesnej Uniwersytetu Łódzkiego. W swojej pracy naukowej staram się łączyć zagadnienia dotyczące kulturoznawstwa i marketingu, pokazując, że nie tylko uzupełniają się, ale także mogą być dla siebie cennym źródłem inspiracji. Wyniki swoich badań i obserwacji wprowadzam w życie prowadząc działalność edukacyjną w Fundacji Rokoko, która wspomaga działania na rzecz rozwoju kultury partycypacji. Zainteresowania naukowe: promocja sztuki, aspekty kulturoznawcze w marketingu, teatr jako instytucja kultury, ekonomia społeczna, społeczna odpowiedzialność biznesu.pl_PL
dc.referencesBarthes Roland, Retoryka obrazu, przeł. M. Fedewicz, „Pamiętnik Literacki” 1985, LXXVI, z. 3.pl_PL
dc.referencesBogunia-Borowska Małgorzata, Reklama jako tworzenie rzeczywistości społecznej, Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, Kraków 2004.pl_PL
dc.referencesCurating and the educational turn, eds. P. O’Neill, M. Wilson, Open Editions, London 2010.pl_PL
dc.referencesEco Umberto, Semiologia życia codziennego, przeł. J. Ugniewska, P. Salwa, Czytelnik, Warszawa 1996.pl_PL
dc.referencesEco Umberto, Pejzaż semiotyczny, przeł. A. Weinsberg, Warszawa 1972.pl_PL
dc.referencesFiske John, Wprowadzenie do badań nad komunikowaniem, przeł. A. Gierczak, Astrum, Wrocław 2003.pl_PL
dc.referencesJenkins Henry, Purushotma Ravi, Clinton Katie, Weigel Margaret, Robison Alice, Confronting the Challenges of Participatory Culture: Media Education for the 21st Century, Biała Księga Fundacji MacArthur, http://www.newmedialiteracies.org/files/working/NMLWhitePaper.pdf.pl_PL
dc.referencesKall Jacek, Reklama, PWE, Warszawa 2002.pl_PL
dc.referencesKotler Philip, Marketing. Analiza, planowanie, wdrażanie i kontrola, przeł. M. Chmielewska, T. Olszewska, Gebethner i S-ka, Warszawa 1994.pl_PL
dc.referencesKotler Philip, Armstrong Gary, Saunders John, Wong Veronica, Marketing, Podręcznik europejski, przeł. L. Adamus, W. Kisiel, M. Woźniczka, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2002.pl_PL
dc.referencesKulturowe kody mediów. Stan obecny i perspektywy rozwoju, red. M. Sokołowski, Wydawnictwo Adam Marszałek, Toruń 2008.pl_PL
dc.referencesKuśnierski Stanisław, Reklama jest sztuką, DrukTur Sp. z o.o., Warszawa 1994.pl_PL
dc.referencesMedia światem człowieka, red. M. Drożdż, I. S. Fiut, Wydawnictwo Jedność, Kraków Kielce 2009.pl_PL
dc.referencesNowoczesne zarządzanie muzeum, praca zbiorowa, Krajowy Ośrodek Badań i Dokumentacji Zabytków, Warszawa 2007,pl_PL
dc.referencesObrazy kultur, red. G. Pełczyński, R. Vorbrich, Biblioteka Telgte, Poznań 2007.pl_PL
dc.referencesOlechnicki Krzysztof, Antropologia obrazu, Oficyna Naukowa, Warszawa 2003.pl_PL
dc.referencesPrzemiany mitów i wartości nie tylko w literaturze, red. L. Wiśniewska, M. Goduński, Wydawnictwo Uniwersytetu Kazimierza Wielkiego, Bydgoszcz 2010.pl_PL
dc.referencesSobocińska Magdalena, Zachowania nabywców na rynku dóbr i usług kultury, PWE, Warszawa 2008.pl_PL
dc.referencesWiktor Jan W., Promocja. System komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem, PWN, Warszawa 2005.pl_PL
dc.contributor.authorEmaildaria.kubiak@rokoko.org.plpl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-233-0.05


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Międzynarodowe