Analiza pedagogicznych zdań normatywnych a metodologiczne problemy pedagogiki
dc.contributor.author | Gajdamowicz, Halina | |
dc.date.accessioned | 2019-03-01T10:34:43Z | |
dc.date.available | 2019-03-01T10:34:43Z | |
dc.date.issued | 1974 | |
dc.identifier.other | RPS2017 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/26953 | |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | pedagogika | pl_PL |
dc.subject | metodologia | pl_PL |
dc.subject | zdanie normatywne | pl_PL |
dc.title | Analiza pedagogicznych zdań normatywnych a metodologiczne problemy pedagogiki | pl_PL |
dc.type | PhD/Doctoral Dissertation | pl_PL |
dc.page.number | 9, 193 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Filozoficzno-Historyczny | pl_PL |
dc.dissertation.director | Kotłowski, Karol | |
dc.date.defence | 1974 |