Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSujka, Justyna
dc.contributor.editorGaze, Mateusz
dc.contributor.editorKubacka, Kamila
dc.date.accessioned2018-10-24T10:54:04Z
dc.date.available2018-10-24T10:54:04Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationSujka J., Szyldy w mieście Łodzi coraz bardziej obce. Rzecz o adaptacji zapożyczeń w chrematonimach, [w:] Bogactwo językowe i kulturowe Europy w oczach Polaków i cudzoziemców 2, M. Gaze, K. Kubacka (red.), WUŁ, Łódź 2014, doi: 10.18778/7969-123.4.29.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-123-4
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/26040
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofBogactwo językowe i kulturowe Europy w oczach Polaków i cudzoziemców 2;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.subjectchrematonimy marketingowepl_PL
dc.subjectfirmonimypl_PL
dc.subjectzapożyczeniapl_PL
dc.titleSzyldy w mieście Łodzi coraz bardziej obce. Rzecz o adaptacji zapożyczeń w chrematonimachpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2014pl_PL
dc.page.number225-230pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologicznypl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-331-1
dc.referencesBralczyk J., 2000, Język na sprzedaż, Warszawa.pl_PL
dc.referencesBrzózka P., 2012, HP wprowadza się do Łodzi, [online] „Dziennik Łódzki” [dostęp 22.09.2012], http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/606319,hp-wprowadza-sie-do-lodzi,id,t.html.pl_PL
dc.referencesCieślikowa A., 2008, Mały słownik odmiany nazw własnych, Kraków.pl_PL
dc.referencesGałkowski A., 2012, Chrematonimy w funkcji kulturowo-użytkowej. Onomastyczne studium porównawcze na materiale polskim, włoskim, francuskim, Łódź.pl_PL
dc.referencesJaros V., 2008, Nazwy własne na sprzedaż, czyli funkcje nazw firm handlowych i usługowych w marketingu [w:] Język marketingu, Michalewski K. (red.), Łódź, s. 357‒365.pl_PL
dc.referencesMatusiak I., 2010, Element wartościujący w określeniach identyfikujących firmy [w:] Nazwy własne a społeczeństwo, Łobodzińska R. (red.), Łask, s. 295‒304.pl_PL
dc.referencesMańczak-Wohlfeld E., 2006, Angielsko-polskie kontakty językowe, Kraków.pl_PL
dc.referencesRzetelska-Feleszko E., 2006, W świecie nazw własnych, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSiwiec A., 2003, Nazwy handlowe i ich uwarunkowania społeczno-komunikacyjne (od kultury zideologizowanej do kultury skomercjalizowanej i reklamy) [w:] Metodologia badań onomastycznych, Bolik M. (red.), Olsztyn, s. 543‒555.pl_PL
dc.referencesSiwiec A., 2003, Nazwy sklepów i firm handlowych jako przedmiot badań onomastycznych [w:] Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość polskiej onomastyki, Łobodzińska R. (red.), Wrocław, s. 261‒270.pl_PL
dc.referencesWaszakowa K., 2005, Przejawy internacjonalizacji w słowotwórstwie współczesnej polszczyzny, Warszawa.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-123.4.29


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska