Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorNowik, Magdalena
dc.contributor.editorMotowidlak, Urszula
dc.contributor.editorWronkowski, Dominik
dc.contributor.editorReńda, Aleksandra
dc.date.accessioned2018-10-23T06:01:54Z
dc.date.available2018-10-23T06:01:54Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationNowik M., Big Data innowacją w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostaw, [w:] Różne oblicza logistyki. Zbiór prac studentów, U. Motowidlak, D. Wronkowski, A. Reńda (red.), WUŁ, Łódź 2018, doi: 10.18778/8142-085-3.10.pl_PL
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/26026
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofRóżne oblicza logistyki. Zbiór prac studentów;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.titleBig Data innowacją w logistyce i zarządzaniu łańcuchem dostawpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2018, © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2018pl_PL
dc.page.number111-120pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationPolitechnika Opolska, Wydział Inżynierii Produkcji i Logistyki, Katedra Logistykipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8142-085-3
dc.referencesGantz J., Reinsel D., (2012), IDC View. The Digital Universe in 2020: Big Data, Bigger Digital Shadows, and Biggest Growth in the Far East, December, artykuł sponsorowany przez EMC.pl_PL
dc.referencesGraczyk-Kucharska M., (2015), Big Data koniecznością współczesnego marketingu, „Zeszyty Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego”, Problemy zarządzania, finansów i marketingu, nr 41.pl_PL
dc.referencesJeske M., Grüner M., Weiß F., (2013), Big Data in Logistics. A DHL perspective on how to move beyond the Hyde, DHL Customer Solutions & Innovation.pl_PL
dc.referencesMarciniak M., Szymczak M., (2015), Big data w zarządzaniu łańcuchem dostaw, „Gospodarka Magazynowa i Logistyka”, nr 7.pl_PL
dc.referencesMayer-Schonberger V., Cukier K., (2014), Big Data. Rewolucja, która zmieni nasze myślenie, pracę i życie, Wydawnictwo MT Biznes, Warszawa.pl_PL
dc.referencesPieriegud J., (2016), Cyfrowa transformacja łańcuchów dostaw. Gra o biznes w przyszłości, „EuroLogistics”, nr 5.pl_PL
dc.referencesSzpor G. (red.), (2014), Internet. Publiczne bazy danych i Big Data, Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.pl_PL
dc.referencesTabakow M., Korczak J., Franczyk B., (2014), Big Data – definicje, wyzwania i technologie informatyczne, „Informatyka Ekonomiczna. Bussiness Informatics”, nr 1, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, Wrocław.pl_PL
dc.referenceshttp://it-filolog.pl/big-data-na-lotnisku-i-kolei/ [dostęp 23.04.2017].pl_PL
dc.referenceshttp://www.focus.pl/technika/8-zastosowan-big-data-o-ktorych-nie-miales-pojecia-12510 [dostęp 23.01.2017].pl_PL
dc.referenceshttps://poland.emc.com/about/news/press/2011/20110628-01.htm [dostęp 22.04.2017].pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8142-085-3.10


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska