dc.contributor.author | Świontek, Sławomir | |
dc.date.accessioned | 2018-07-12T06:35:28Z | |
dc.date.available | 2018-07-12T06:35:28Z | |
dc.date.issued | 1972 | |
dc.identifier.other | RPS1878 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/25294 | |
dc.description.abstract | W pracy niniejszej starano się zgromadzić argumenty na
to, że zapewne aspekty światopoglądu Norwlda zadecydowały o
wyborze i określonym wykorzystaniu przez poetę warsztatowych
środków dramaturgicznych. Że światopoglądowe widzenie rzeczywistości
ludzkiej jako teatru narzucało dramaturgowi specyficzny
sposób kształtowania rzeczywistości teatralnej. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | Cyprian Kamil Norwid | pl_PL |
dc.subject | dramat | pl_PL |
dc.subject | świadomość dramatyczna | pl_PL |
dc.subject | theatrum mundi | pl_PL |
dc.title | Norwidowski teatr świata. Z problemów dramaturgii C.K. Norwida | pl_PL |
dc.type | PhD/Doctoral Dissertation | pl_PL |
dc.page.number | 185 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny | pl_PL |
dc.dissertation.director | Kaszyński, Stanisław | |