Show simple item record

dc.contributor.authorPyzik, Teresa
dc.date.accessioned2018-06-05T08:44:49Z
dc.date.available2018-06-05T08:44:49Z
dc.date.issued1972
dc.identifier.otherRPS1968
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/25027
dc.description.abstractRozprawa niniejsza jest próbą znalezienia odpowiedzi na pytanie, jak kształtowało się pojęcie tragedii, jakim ulegało zmianom w stosunku do koncepcji powstałych w okresie przed drugą wojną, światową, zarówno pod względem formy jak i treści, a także które koncepcje wcześniejsze przetrwały lub rozwinęły się w dramaturgii i myśli teoretyczno-krytycznej w Anglii i w Stanach Zjednoczonych w warunkach powojennych. Jest próbą wyróżnienia odmiennych wzorów, z których utkana jest powojenna dramaturgia i teoria dramatu, próbą zdefiniowania charakteru tych zmian.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectangielska teoria dramatupl_PL
dc.subjectamerykańska teoria dramatupl_PL
dc.subjecttragedia poetyckapl_PL
dc.subjectpowojenna dramaturgiapl_PL
dc.titleKoncepcje tragedii w angielskich i amerykańskich badaniach teoretyczno-krytycznych po II wojnie światowejpl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.rights.holderTeresa Pyzikpl_PL
dc.page.number464pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologicznypl_PL
dc.dissertation.directorSkwarczyńska, Stefania
dc.date.defence1972


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record