dc.contributor.author | Skorek, Julian | |
dc.date.accessioned | 2018-06-05T07:50:47Z | |
dc.date.available | 2018-06-05T07:50:47Z | |
dc.date.issued | 1972 | |
dc.identifier.other | RPS1857 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/25020 | |
dc.description.abstract | Niniejsza praca poświęcona jest badaniom eksperymentalnym
nad efektywnością nowej metody programowania, którą
umownie nazwaliśmy metodą konwersatorium programowanego, względnie konwersatorium z elementami programowania. Zadaniem tej pracy było więc opracowanie założeń teoretycznych
koncepcji a następnie dokonanie sprawdzianu praktycznego. Eksperyment zrealizowano w zakresie kursu gramatyki opisowej języka rosyjskiego w Studium Nauczycielskim w Jeleniej Górze. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | nauczanie języka rosyjskiego | pl_PL |
dc.subject | szkoła | pl_PL |
dc.subject | programowanie | pl_PL |
dc.subject | nauczanie programowane | pl_PL |
dc.subject | metoda konwersatorium programowanego | pl_PL |
dc.title | Nauczanie języka rosyjskiego w szkołach polskich z uwzględnieniem elementów programowania | pl_PL |
dc.type | PhD/Doctoral Dissertation | pl_PL |
dc.rights.holder | Julian Skorek | pl_PL |
dc.page.number | 214 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Filologiczny | pl_PL |
dc.dissertation.reviewer | Olechnowicz, Mścisław | |
dc.date.defence | 1972 | |