Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorSkorek, Julian
dc.date.accessioned2018-06-05T07:50:47Z
dc.date.available2018-06-05T07:50:47Z
dc.date.issued1972
dc.identifier.otherRPS1857
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/25020
dc.description.abstractNiniejsza praca poświęcona jest badaniom eksperymentalnym nad efektywnością nowej metody programowania, którą umownie nazwaliśmy metodą konwersatorium programowanego, względnie konwersatorium z elementami programowania. Zadaniem tej pracy było więc opracowanie założeń teoretycznych koncepcji a następnie dokonanie sprawdzianu praktycznego. Eksperyment zrealizowano w zakresie kursu gramatyki opisowej języka rosyjskiego w Studium Nauczycielskim w Jeleniej Górze.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectnauczanie języka rosyjskiegopl_PL
dc.subjectszkołapl_PL
dc.subjectprogramowaniepl_PL
dc.subjectnauczanie programowanepl_PL
dc.subjectmetoda konwersatorium programowanegopl_PL
dc.titleNauczanie języka rosyjskiego w szkołach polskich z uwzględnieniem elementów programowaniapl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.rights.holderJulian Skorekpl_PL
dc.page.number214pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filologicznypl_PL
dc.dissertation.reviewerOlechnowicz, Mścisław
dc.date.defence1972


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord