dc.contributor.author | Mikulski, Jerzy | |
dc.date.accessioned | 2018-06-04T09:40:14Z | |
dc.date.available | 2018-06-04T09:40:14Z | |
dc.date.issued | 1971 | |
dc.identifier.other | RPS1811 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/24936 | |
dc.description.abstract | Niniejsza praca ukazująca model nowego typu szkoły, powstałej
w nowym osiedlu mieszkaniowym wielkiego miasta, zwraca
szczególną uwagę na dwie jej funkcję, odgrywające w życiu współczesnym
szczególną rolę, są to: funkcja rekreacyjno-kreatywna i funkcja opiekuńczo-wychowawcza. Badania przedstawione w niniejszym opracowaniu mają charakter badań terenowych środowiskowych, które charakteryzują się
tym, że obserwacje danej zbiorowości prowadzone są w czasie dłuższego pobytu w terenie i zbierania materiałów dotyczących
nie tylko struktur instytucjonalnych, lecz także zjawisk psychospołecznych zachodzących w tych strukturach.
Metodą, która określa generalny sposób naszego postępowania badawczego jest metoda m o n o g r a f i c z n a. Zastosowana
została ona do monograficznego przedstawienia jednej konkretnej szkoły - Szkoły Podstawowej nr 208 w Warszawie. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | szkoła polska | pl_PL |
dc.subject | środowisko | pl_PL |
dc.subject | wychowanie | pl_PL |
dc.subject | pedagogika | pl_PL |
dc.subject | Szkoła Podstawowa nr 208 w Warszawie | pl_PL |
dc.title | Wpływ szkoły na środowisko wychowawcze w osiedlu wielkomiejskim | pl_PL |
dc.type | PhD/Doctoral Dissertation | pl_PL |
dc.page.number | 278 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Instytut Pedagogiki | pl_PL |
dc.dissertation.director | Kamiński, Aleksander | |
dc.date.defence | 1971 | |