Show simple item record

dc.contributor.authorMikulski, Jerzy
dc.date.accessioned2018-06-04T09:40:14Z
dc.date.available2018-06-04T09:40:14Z
dc.date.issued1971
dc.identifier.otherRPS1811
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/24936
dc.description.abstractNiniejsza praca ukazująca model nowego typu szkoły, powstałej w nowym osiedlu mieszkaniowym wielkiego miasta, zwraca szczególną uwagę na dwie jej funkcję, odgrywające w życiu współczesnym szczególną rolę, są to: funkcja rekreacyjno-kreatywna i funkcja opiekuńczo-wychowawcza. Badania przedstawione w niniejszym opracowaniu mają charakter badań terenowych środowiskowych, które charakteryzują się tym, że obserwacje danej zbiorowości prowadzone są w czasie dłuższego pobytu w terenie i zbierania materiałów dotyczących nie tylko struktur instytucjonalnych, lecz także zjawisk psychospołecznych zachodzących w tych strukturach. Metodą, która określa generalny sposób naszego postępowania badawczego jest metoda m o n o g r a f i c z n a. Zastosowana została ona do monograficznego przedstawienia jednej konkretnej szkoły - Szkoły Podstawowej nr 208 w Warszawie.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectszkoła polskapl_PL
dc.subjectśrodowiskopl_PL
dc.subjectwychowaniepl_PL
dc.subjectpedagogikapl_PL
dc.subjectSzkoła Podstawowa nr 208 w Warszawiepl_PL
dc.titleWpływ szkoły na środowisko wychowawcze w osiedlu wielkomiejskimpl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number278pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Instytut Pedagogikipl_PL
dc.dissertation.directorKamiński, Aleksander
dc.date.defence1971


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record