Show simple item record

dc.contributor.authorDymarczyk, Waldemar
dc.contributor.editorDymarczyk, Waldemar
dc.contributor.editorPyfel, Łukasz
dc.date.accessioned2017-11-28T09:41:25Z
dc.date.available2017-11-28T09:41:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationDymarczyk W., , Kreowanie wizerunku lidera biznesu w przestrzeni wirtualnej. Analiza oferty komercyjnych serwisów fotograficznych, [w:] Dymarczyk W., Pyfel Ł., (red.), Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach zachowań i zjawisk ekonomicznych, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017, s. [141]-155, doi: 10.18778/8088-832-6.07pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-832-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23404
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofDymarczyk W., Pyfel Ł., (red.), Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach zachowań i zjawisk ekonomicznych, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.titleKreowanie wizerunku lidera biznesu w przestrzeni wirtualnej. Analiza oferty komercyjnych serwisów fotograficznychpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2017; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2017pl_PL
dc.page.number[141]-155pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Instytut Socjologii, Łódźpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-833-3
dc.referencesCharmaz K. (2009), Teoria ugruntowana. Praktyczny przewodnik po analizie jakościowej, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesClarke A. (2005), Situational Analysis: Grounded Theory after the Postmodern Turn, Thousand Oaks: Sage.pl_PL
dc.referencesDavidson J. (2010), (In)visible (In)tangibles: Visual Portraits of the Business Élite, „Accounting, Organizations and Society”, vol. 35, s. 165−183.pl_PL
dc.referencesDrucker P. (1954), Practice of Management, New York: Harper&Row.pl_PL
dc.referencesElsbach K. D. (2004), Interpreting Workplace Identities: the Role of Office Décor, „Journal of Organizational Behavior”, vol. 25 s. 99−128.pl_PL
dc.referencesGiddens A. (2001), Nowoczesność i tożsamość. „Ja” i społeczeństwo w epoce późnej nowoczesności, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesGlaser B. G. (1978), Theoretical Sensitivity: Advances in the Methodology of Grounded Theory, California: The Sociology Press.pl_PL
dc.referencesGlaser B. G., Strauss A. L. (2009), Odkrywanie teorii ugruntowanej. Strategie badania jakościowego, Kraków: Zakład Wydawniczy Nomos.pl_PL
dc.referencesGoffman E. (1951), Symbols of Class Status, „British Journal of Sociology”, vol. 2, s. 294−304.pl_PL
dc.referencesGoffman E. (1956), The Nature of Deference and Demeanor, „American Anthropologist”, vol. 58, s. 473−502.pl_PL
dc.referencesGoffman E. (1987), Gender Advertisements, New York: Harper Torchbook.pl_PL
dc.referencesGoffman E. (2000), Człowiek w teatrze życia codziennego, Warszawa: Wydawnictwo KR.pl_PL
dc.referencesGoffman E. (2006), Rytuał interakcyjny, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesGoffman E. (2008), Zachowanie w miejscach publicznych, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesGoffman E. (2010), Spotkania. Dwa studia z socjologii interakcji, Kraków: Zakład Wydawniczy Nomos.pl_PL
dc.referencesGoffman E. (2011), Relacje w przestrzeni publicznej, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesGorzko M. (2008), Procedury i emergencja. O metodologii klasycznych odmian teorii ugruntowanej, Szczecin: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego.pl_PL
dc.referencesGuthey E., Jackson B. (2005), CEO Portraits and the Authenticity Paradox, „Journal of Management Studies”, vol. 42(5), s. 1057−1082.pl_PL
dc.referencesHall E. T. (1997), Ukryty wymiar, Warszawa: Warszawskie Wydawnictwo Literackie Muza.pl_PL
dc.referencesHatch M. J. (1990), The Symbolics of Office Design: An Empirical Exploration, [w:] P. Gagliardi, ed., Symbols and Artifacts: Views of the Corporate Landscape, Berlin: Walter de Gruyter, s. 129−146.pl_PL
dc.referencesJudge T. A., Cable D. M. (2004), The Effect of Physical Height on Workplace Success and Income: Preliminary Test of a Theoretical Model, „Journal of Applied Psychology”, vol. 89(3), s. 428−441.pl_PL
dc.referencesKonecki K. (2000), Studia z metodologii teorii ugruntowanej, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesKonecki K. T. (2012), Wizualna teoria ugruntowana. Podstawowe zasady i procedury, „Przegląd Socjologii Jakościowej”, t. 8, nr 1, s. 12−45, http://www.przegladsocjologiijakosciowej.org (dostęp: 20.03.2017).pl_PL
dc.referencesLawrence J. (2012), Engaging Gen Y: Leading Well Across the Generations, Cambridge: Grove Books.pl_PL
dc.referencesMears A. (2017), The Potlatch Revisited: Distinction and Destruction among the New Global Elite (draft), http://faculty.chicagobooth.edu/workshops/orgs-markets/pdf/Mears.pdf (dostęp: 11.05.2017).pl_PL
dc.referencesMintzberg H. (1975), The Manager’s Job: Folklore and Fact, „Harvard Business Review”, July-August, https://hbr.org/1990/03/the-managers-job-folklore-and-fact (dostęp: 11.05.2017).pl_PL
dc.referencesNath V. (2016), Dress Codes and Appearance Norms at Work: Body Supplements, Body Modifications and Aesthetic Labour, London: Acas.pl_PL
dc.referencesNogalski B., Śniadecki J. (1998), Kształtowanie umiejętności menedżerskich, Bydgoszcz: TONiK.pl_PL
dc.referencesOrnstein S. (1989), Impression Management Through Office Design, [w:] R. Giacalone, P. Rosenfeld, eds., Impression Management in the Organization, Hillsdale, NJ: Erlbaum, s. 411−426.pl_PL
dc.referencesPratt M. G., Rafaeli A. (1997), Organizational Dress as a Symbol of Multilayered Social Identities, „Academy of Management Journal”, vol. 40, s. 862−898.pl_PL
dc.referencesSommer R. (1969), Personal Space: The Behavioural Basis of Design, New Jersey, Englewood Cliffs: Prentice Hall.pl_PL
dc.referencesStrauss A. L., Corbin J. M. (1998), Basics of Qualitative Research: Techniques and Procedures for Developing Grounded Theory, London: Sage.pl_PL
dc.referencesTulgan B. (2013), Meet the Generation Z: The second generation within the giant “Millennial” cohort, http://rainmakerthinking.com/assets/uploads/2013/10/Gen-Z-Whitepaper.pdf (dostęp: 22.03.2017).pl_PL
dc.referencesVeblen T. (1971), Teoria klasy próżniaczej, Warszawa: PWN.pl_PL
dc.referencesVischer J. C. (2005), Space Meets Status. Designing workplace performance, London, New York: Routledge.pl_PL
dc.referencesZhang Z., Spicer A. (2014), “Leader, you first” The Everyday Production of Hierarchical Space in a China Bureaucracy, „Human Relations”, vol. 67, no. 6, s. 739–762.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-832-6.07


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska