Show simple item record

dc.contributor.authorWojciechowska, Magdalena
dc.contributor.editorDymarczyk, Waldemar
dc.contributor.editorPyfel, Łukasz
dc.date.accessioned2017-11-28T09:33:49Z
dc.date.available2017-11-28T09:33:49Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationWojciechowska M., „Ciało na sprzedaż”. Negocjowanie znaczenia i przebiegu interakcji zawodowej na linii klient–pracownica agencji towarzyskiej, [w:] Dymarczyk W., Pyfel Ł., (red.), Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach zachowań i zjawisk ekonomicznych, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017, s. [115]-140, doi: 10.18778/8088-832-6.06pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-832-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23403
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofDymarczyk W., Pyfel Ł., (red.), Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach zachowań i zjawisk ekonomicznych, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.title„Ciało na sprzedaż”. Negocjowanie znaczenia i przebiegu interakcji zawodowej na linii klient–pracownica agencji towarzyskiejpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2017; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2017pl_PL
dc.page.number[115]-140pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Instytut Socjologii, Łódźpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-833-3
dc.referencesAntoniszyn M., Andrzej M. (1985), Prostytucja w świetle badań kryminologicznych, Warszawa: Wydawnictwo Prawnicze.pl_PL
dc.referencesAronson E., Wilson T., Akert R. (1997), Psychologia społeczna. Serce i umysł, Poznań: Wydawnictwo Zysk i Sk-a.pl_PL
dc.referencesAtchison C., Fraser L., Lowman J. (1998), Men Who Buy Sex: Preliminary Findings of an Exploratory Study, [w:] J. Elias i in., eds., Prostitution: On Whores, Hustlers and Johns, Amherst, NY: Prometheus Books, s. 172–203.pl_PL
dc.referencesAthens L. (1992), The Creation of Dangerous Violent Criminals, Champaign, IL: University of Illinois Press.pl_PL
dc.referencesBell S. (1994), Reading, Writing, and Rewriting the Prostitute Body, Bloomington: Indiana University Press.pl_PL
dc.referencesBlumer H. (1969), Symbolic Interaction, Englewood Cliffs, NY: Prentice-Hall.pl_PL
dc.referencesDufour P. (1851), Histoire de la prostitution chez tous les peuples du monde, Paris: Seré.pl_PL
dc.referencesErikson E. (2004), Tożsamość a cykl życia, Poznań: Zysk i S-ka.pl_PL
dc.referencesGardian R. (2007), Zjawisko sponsoringu jako forma prostytucji, Kraków: Impuls.pl_PL
dc.referencesGlaser B., Strauss A. L. (1967), The Discovery of Grounded Theory: Strategies for Qualitative Research, New York: Aldine Publishing.pl_PL
dc.referencesGoffman E. (2008), Człowiek w teatrze życia codziennego, Warszawa: Aletheia.pl_PL
dc.referencesHammersley M., Atkinson P. (2000), Metody badań terenowych, Poznań: Wydawnictwo Zysk i S-ka.pl_PL
dc.referencesHughes E. (1958), Men and Their Work, Glencoe: Free Press.pl_PL
dc.referencesKleinknecht S. (2007), Special: An Interview with Robert Prus: His Career, Contributions, and Legacy as an Interactionist Ethnographer and Social Theorist, „Qualitative Sociology Review”, vol. 3, no. 2, s. 221–288.pl_PL
dc.referencesKonecki K. T. (2000), Studia z metodologii badań jakościowych. Teoria ugruntowana, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesMead G. H. (1934), Mind, Self and Society, Chicago: University of Chicago Press.pl_PL
dc.referencesOutshoorn J. (2001), Debating Prostitution in Parliament, „European Journal of Women’s Studies”, vol. 8, no. 4, s. 472–490.pl_PL
dc.referencesPrus R. (1996), Symbolic Interaction and Ethnographic Research: Intersubjectivity and the Study of Human Lived Experience, Albany, NY: State University of New York Press.pl_PL
dc.referencesPrus R., Irini S. (1980), Hookers, Rounders and Desk Clerks. The Social Organization of the Hotel Community, Salem, WI: Sheffield Publishing Company.pl_PL
dc.referencesPrus R., Grills S. (2003), The Deviant Mystique, Westport, Connecticut, London: Praeger.pl_PL
dc.referencesRoberts N. (1993), Whores in History: Prostitution in Western Society, London: HarperCollins Publishers.pl_PL
dc.referencesScoular J. (2004), The ‘Subject’ of Prostitution: Interpreting the Discursive, Symbolic and Material Position of Sex/Work in Feminist Theory, „Feminist Theory”, vol. 5, no. 3, s. 343–355.pl_PL
dc.referencesSilverman D. (2007), Interpretacja danych jakościowych, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesSteele C. M., Aronson J. (1995), Stereotype Threat and the Intellectual Test Performance of African Americans, „Journal of Personality and Social Psychology”, vol. 69, no. 5, s. 797–811.pl_PL
dc.referencesSykes G. M., Matza D. (1957), Techniques of Neutralization: A Theory of Deliquency, „American Sociological Review”, vol. 22, no. 6, s. 664–670.pl_PL
dc.referencesŚlęzak I. (2010), Być prostytutką – problematyka konstruowania tożsamości kobiet prostytuujących się, [w:] K. T. Konecki, A. Kacperczyk, red., Procesy tożsamościowe. Symboliczno-interakcyjny wymiar konstruowania ładu i nieładu społecznego, Łódź: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, s. 293–311.pl_PL
dc.referencesTurner H. J., Stets J. E. (2005), The Sociology of Emotions, New York: Cambridge University Press.pl_PL
dc.referencesWojciechowska M. (2012a), Agencja towarzyska – (nie)zwykłe miejsce pracy, Kraków: Zakład Wydawniczy Nomos.pl_PL
dc.referencesWojciechowska M. (2012b), Moje – nie moje. Kontrola ciała w doświadczeniu pracownic agencji towarzyskich, [w:] E. Banaszak, P. Czajkowski, R. Florkowski, red., Fenomeny kontroli ciała, Warszawa: Difin, s. 140–165.pl_PL
dc.referencesYuran N. (2016), Love, Marriage and Prostitution: The Libidinal Economy of Capitalism. Referat zaprezentowany podczas konferencji EASA 2016: Anthropological Legacies and Human Futures, 20–23 lipca 2016, Mediolan, Włochy.pl_PL
dc.referencesZimbardo P. (2009), Efekt Lucyfera, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesZimbardo P., Leippe M. R. (1991), The Psychology of Attitude Change and Social Influence, New York: McGraw-Hill.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-832-6.06


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska