Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorPyfel, Łukasz
dc.contributor.editorDymarczyk, Waldemar
dc.contributor.editorPyfel, Łukasz
dc.date.accessioned2017-11-28T09:04:19Z
dc.date.available2017-11-28T09:04:19Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationPyfel Ł., Tożsamość i inwestowanie, [w:] Dymarczyk W., Pyfel Ł., (red.), Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach zachowań i zjawisk ekonomicznych, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017, s. [79]-113, doi: 10.18778/8088-832-6.05pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-832-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23402
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofDymarczyk W., Pyfel Ł., (red.), Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach zachowań i zjawisk ekonomicznych, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.titleTożsamość i inwestowaniepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2017; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2017pl_PL
dc.page.number[79]-113pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Instytut Socjologii, Łódźpl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-833-3
dc.referencesAkerlof G. A., Kranton R. E. (2000), Economics and Identity, „Quarterly Journal of Economics”, vol. 115(3), s. 715–753.pl_PL
dc.referencesAkerlof G. A., Kranton R. E. (2010), Identity Economics How Our Identities Shape Our Work, Wages, and Well-Being, Princeton: Princeton University Press.pl_PL
dc.referencesAkerlof G. A., Shiller R. J. (2009), Animal Spirits, Unabridged, Grand Haven, MI: Brilliance Audio.pl_PL
dc.referencesAspara J. (2009), Aesthetics of Stock Investments, „Consumption Markets & Culture”, vol. 12(2), s. 99–131.pl_PL
dc.referencesBarber B. M., Odean T. (2013), The Behavior of Individual Investor, [w:] G. M. Constantinides, M. Harris, R. M. Stulz, eds, Handbook of the Economics of Finance, Amsterdam: North Holland/Elsevier, s. 1533–1570.pl_PL
dc.referencesBlair-Loy M., Williams S. (2013), Male Model of Career, [w:] V. Smith, ed., Sociology of Work: An Encyclopedia, Thousand Oaks: Sage Publications, s. 549–551.pl_PL
dc.referencesBlumer H. (2007), Interakcjonizm symboliczny: perspektywa i metoda, Kraków: Zakład Wydawniczy Nomos.pl_PL
dc.referencesCzerwonka M. (2013), Inwestowanie społecznie odpowiedzialne, Warszawa: Difin.pl_PL
dc.referencesDoskeland T., Hvide H. (2011), Do Individual Investors Have Asymmetric Information Based on Work Experience?, „The Journal of Finance”, vol. 66(3), s. 1011–1041.pl_PL
dc.referencesDymarczyk W. (2008), Temporalny wymiar karier menedżerskich, Katowice: Wydawnictwo Naukowe „Śląsk”.pl_PL
dc.referencesFoucault M. (2011), Narodziny biopolityki. Wykłady z Collège de France 1978/1979, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesGershon I. (2011), Neoliberal Agency, „Current Anthropology”, vol. 52(4), s. 537–555.pl_PL
dc.referencesGlaser B. G., Strauss A. L. (2009), Odkrywanie teorii ugruntowanej: strategie badania jakościowego, Kraków: Zakład Wydawniczy Nomos.pl_PL
dc.referencesGoffman E. (2000), Człowiek w teatrze życia codziennego, Warszawa: Wydawnictwo KR.pl_PL
dc.referencesGuinness D. (2016), Just Price and Global Labour Markets: Aspiring to Be a Rugby Player in Fiji. Referat zaprezentowany podczas konferencji EASA 2016: Anthropological Legacies and Human Futures, 20–23 lipca 2016, Mediolan, Włochy.pl_PL
dc.referencesHałas E. (2013), W poszukiwaniu tożsamości. Wprowadzenie, [w:] A. Strauss, Zwierciadła i maski. W poszukiwaniu tożsamości, Kraków: Wydawnictwo Nomos, s. XXI–XXXI.pl_PL
dc.referencesHarrington B. (2008), Pop Finance: Investment Clubs and the New Investor Populism, Princeton: Princeton University Press.pl_PL
dc.referencesHo K. Z. (2009), Liquidated: An Ethnography of Wall Street, Durham: Duke University Press.pl_PL
dc.referencesKanter R. (2011), How Great Companies Think Differently, „Harvard Business Review”, https://hbr.org/2011/11/how-great-companies-think-differently (dostęp: 12.08.2016).pl_PL
dc.referencesKNF (2013), Komunikat w sprawie wyników osiąganych przez inwestorów na rynku forex, http://www.knf.gov.pl/Images/KNF_forex_2_07_2013_tcm75-35006.pdf (dostęp: 12.08.2016).pl_PL
dc.referencesKonecki K. (2007), Działanie przedsiębiorcze. Autopraca nad tożsamością a społeczny proces konstruowania motywacji do działania przedsiębiorczego, [w:] J. Leoński, U. Kozłowska, red., W kręgu socjologii interpretatywnej. Badania jakościowe nad tożsamością, Szczecin: Uniwersytet Szczeciński, Economicus, s. 29−32.pl_PL
dc.referencesLewis M. (2011), The Big Short. Inside the Doomsday Machine, Detroit: Large Print Press.pl_PL
dc.referencesLewis M. (2014), Flash Boys. A Wall Street Revolt, London, New York: W.W. Norton & Company.pl_PL
dc.referencesLyng S. (1990), Edgework: A Social Psychological Analysis of Voluntary Risk Taking, „American Journal of Sociology”, vol. 95(4), s. 851-886.pl_PL
dc.referencesMarciniak Ł. (2013), Społeczna organizacja działań kupców. Studium interakcjonistyczne targowisk miejskich, niepublikowana rozprawa doktorska, Łódź: Uniwersytet Łódzki.pl_PL
dc.referencesO’Flynn G., Bendix Petersen E. (2007), The ‘good Life’ and the ‘rich Portfolio’: Young Women, Schooling and Neoliberal Subjectification, „British Journal of Sociology of Education”, vol. 28(4), s. 459–472.pl_PL
dc.referencesOlcoń-Kubicka M. (2016), Właściwe posługiwanie się pieniędzmi w bliskich relacjach, „Studia Socjologiczne", t. 1(220), s. 179–198.pl_PL
dc.referencesPreda A. (2009), Framing Finance: The Boundaries of Markets and Modern Capitalism, Chicago: University of Chicago Press.pl_PL
dc.referencesPyfel Ł. (2016), Finance as a Passion: A Case of Retail Investors. Referat zaprezentowany podczas konferencji EASA 2016: Anthropological Legacies and Human Futures, 20–23 lipca 2016, Mediolan, Włochy.pl_PL
dc.referencesScharff C. (2016), The Psychic Life of Neoliberalism: Mapping the Contours of Entrepreneurial Subjectivity, „Theory, Culture & Society”, vol. 33 (6), s. 107−122.pl_PL
dc.referencesSilver N. (2012), The Signal and the Noise: Why so Many Predictions Fail but Some Don’t, New York: Penguin Press.pl_PL
dc.referencesSmith C. W. (1999), Success and Survival on Wall Street: Understanding the Mind of the Market, Lanham, MD: Rowman & Littlefield.pl_PL
dc.referencesSmith C. W. (2007), Markets as Definitional Practices, „The Canadian Journal of Sociology / Cahiers canadiens de sociologie”, vol. 32(1), s. 1–39.pl_PL
dc.referencesSparkes R. (2002), Socially Responsible Investment: A Global Revolution, New York: J. Wiley.pl_PL
dc.referencesStebbins R. A. (2007), Serious Leisure: A Perspective for Our Time, London: Transaction Publishers.pl_PL
dc.referencesStevenson C. (2009), Sport and Identity, [w:] G. Ritzter, ed., The Blackwell Encyclopedia of Sociology, Malden: Blackwell Publishing, s. 2220–2223.pl_PL
dc.referencesStrauss A. (2013), Zwierciadła i maski, Kraków: Zakład Wydawniczy Nomos.pl_PL
dc.referencesStrauss A., Fagerhaugh S., Suczek B. (1985), The Social Organization of Medical Work, Chicago: Chicago University Press.pl_PL
dc.referencesSudak I. (2012), Forex tylko dla twardzieli, „Gazeta Wyborcza”, http://wyborcza.biz/Waluty/1,115547,9856597,Forex_tylko_dla_twardzieli.html?disableRedirects=true (dostęp: 12.08.2016).pl_PL
dc.referencesWesołowski M. (2012), Forex maszynka do pieniędzy, „Duży Format”, http://wyborcza.pl/duzyformat/1,127290,12934576,Forex_maszynka_do_pieniedzy.html (dostęp: 2016.08.12).pl_PL
dc.referencesZelizer V. (2006), Do Markets Poison Intimacy?, „Contexts”, vol. 5(2), s. 33–38.pl_PL
dc.referencesZelizer V. (2012), How I Became a Relational Economic Sociologist and What Does That Mean?, „Politics & Society”, vol. 40(2), s. 145–174.pl_PL
dc.referencesZielonka P. (2003), Czym są finanse behawioralne, czyli krótkie wprowadzenie do psychologii rynków finansowych, „Materiały i Studia”, nr 158, s. 4−44.pl_PL
dc.referencesZwick D., Denegri-Knott J., Schroeder J. E. (2007), The Social Pedagogy of Wall Street: Stock Trading as Political Activism?, „Journal of Consumer Policy”, vol. 30(3), s. 177–199.pl_PL
dc.referencesZwick D., Schroeder J. E. (2013), Stock Trading in the Digital Age: Speed, Agency, and the Entrepreneurial Consumer, [w:] R. Belk, R. Llamas, eds., The Routledge Companion to Digital Consumption, New York: Routledge, s. 208–222.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-832-6.05


Pliki tej pozycji

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Poza zaznaczonymi wyjątkami, licencja tej pozycji opisana jest jako Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska