Show simple item record

dc.contributor.authorMaison, Dominika
dc.contributor.authorFurman, Aleksandra
dc.contributor.editorDymarczyk, Waldemar
dc.contributor.editorPyfel, Łukasz
dc.date.accessioned2017-11-28T09:01:15Z
dc.date.available2017-11-28T09:01:15Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationMaison D., Furman A., Style wydawania pieniędzy przez młodych dorosłych Polaków, [w:] Dymarczyk W., Pyfel Ł., (red.), Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach zachowań i zjawisk ekonomicznych, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017, s. [55]-77, doi: 10.18778/8088-832-6.04pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-832-6
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/23401
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofDymarczyk W., Pyfel Ł., (red.), Wykorzystanie metod jakościowych w badaniach zachowań i zjawisk ekonomicznych, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2017;
dc.rightsUznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/pl/*
dc.titleStyle wydawania pieniędzy przez młodych dorosłych Polakówpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Authors, Łódź 2017; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2017pl_PL
dc.page.number[55]-77pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Warszawski, Wydział Psychologii, Warszawapl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-833-3
dc.referencesGąsiorowska A. (2014), Psychologiczne znaczenie pieniędzy. Dlaczego pieniądze wywołują koncentrację na sobie, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesHeath C., Soll J. B. (1996), Mental Budgeting and Consumer Decisions, „Journal of Consumer Research", vol. 23, s. 40–52.pl_PL
dc.referencesLevav J., McGraw A. P. (2009), Emotional Accounting: How Feelings about Money Influence Consumer Choice, „Journal of Marketing Research”, vol. 46, s. 66–80.pl_PL
dc.referencesMaison D. (2010), Jakościowe metody badań marketingowych. Jak zrozumieć konsumenta, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesMaison D. (2013), Polak w świecie finansów. O psychologicznych uwarunkowaniach zachowań ekonomicznych Polaków, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.referencesThaler R. H. (1985), Mental Accounting and Consumer Choice, „Marketing Science”, vol. 4, s. 199–214.pl_PL
dc.referencesThaler R. H. (1999), Mental Accounting Matters, „Journal of Behavioral Decision Making”, vol. 12, s. 183–206.pl_PL
dc.referencesThaler R. H., Shefrin H. M. (1981), An Economic Theory of Self-Control, „Journal of Political Economy”, vol. 89, s. 392–406.pl_PL
dc.referencesWąsowicz-Kiryło G. (2008), Psychologia finansowa. O pieniądzach w życiu człowieka, Warszawa: Difin.pl_PL
dc.referencesWärneryd K.-E. (2004), Oszczędzanie, [w:] T. Tyszka, red., Psychologia ekonomiczna, Gdańsk: GWP, s. 530–566.pl_PL
dc.referencesZimbardo P., Boyd J. (2009), Paradoks czasu. Psychologia postrzegania czasu, Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088-832-6.04


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska
Except where otherwise noted, this item's license is described as Uznanie autorstwa-Użycie niekomercyjne-Bez utworów zależnych 3.0 Polska