dc.contributor.author | Mosur, Rudolf | |
dc.date.accessioned | 2017-09-12T08:38:02Z | |
dc.date.available | 2017-09-12T08:38:02Z | |
dc.date.issued | 1968 | |
dc.identifier.other | Rps1619 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/22544 | |
dc.description | Autor w niniejszej pracy w sposób szczegółowy i pogłębiony przedstawia funkcje szkoły nowoczesnej na przykładzie wybranej klasy V szkoły podstawowej. Podjęte przez autora badania są próbą bardziej szczegółowego opracowania zagadnienia samodzielności uczniów w pracy uczniów na lekcji, w ścisłym powiązaniu z funkcją dydaktyczną klasy V. W pierwszej ozęści traktującej o funkcji klasy V, rozpatrzono
ten problem w aspekcie teorii pedagogicznej i praktyki
szkolnej. W następnej - drugiej części zająłem się omówieniem badań
nad kształtowaniem umiejętności samodzielnej pracy uczniów na lekcji, w oparciu o materiał empiryczny uzyskany w czasie eksperymentu dydaktycznego przeprowadzonego w Łodzi w Szkole Podstawowej nr 49. Uzyskane realne i obiektywne dane, stanowią przedmiot analizy statystycznej i problemowej w ostatniej części pracy. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.subject | pedagogika | pl_PL |
dc.subject | szkolnictwo | pl_PL |
dc.subject | szkoła podstawowa | pl_PL |
dc.subject | samodzielna praca ucznia | pl_PL |
dc.title | Miejsce i funkcja klasy V w ośmioletniej szkole podstawowej | pl_PL |
dc.type | PhD/Doctoral Dissertation | pl_PL |
dc.page.number | 335 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet Łódzki, Wydział Filozoficzno-Historyczny | pl_PL |
dc.dissertation.director | Polny, Roman | |
dc.date.defence | 1968 | |