Show simple item record

dc.contributor.authorMosur, Rudolf
dc.date.accessioned2017-09-12T08:38:02Z
dc.date.available2017-09-12T08:38:02Z
dc.date.issued1968
dc.identifier.otherRps1619
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/22544
dc.descriptionAutor w niniejszej pracy w sposób szczegółowy i pogłębiony przedstawia funkcje szkoły nowoczesnej na przykładzie wybranej klasy V szkoły podstawowej. Podjęte przez autora badania są próbą bardziej szczegółowego opracowania zagadnienia samodzielności uczniów w pracy uczniów na lekcji, w ścisłym powiązaniu z funkcją dydaktyczną klasy V. W pierwszej ozęści traktującej o funkcji klasy V, rozpatrzono ten problem w aspekcie teorii pedagogicznej i praktyki szkolnej. W następnej - drugiej części zająłem się omówieniem badań nad kształtowaniem umiejętności samodzielnej pracy uczniów na lekcji, w oparciu o materiał empiryczny uzyskany w czasie eksperymentu dydaktycznego przeprowadzonego w Łodzi w Szkole Podstawowej nr 49. Uzyskane realne i obiektywne dane, stanowią przedmiot analizy statystycznej i problemowej w ostatniej części pracy.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.subjectpedagogikapl_PL
dc.subjectszkolnictwopl_PL
dc.subjectszkoła podstawowapl_PL
dc.subjectsamodzielna praca uczniapl_PL
dc.titleMiejsce i funkcja klasy V w ośmioletniej szkole podstawowejpl_PL
dc.typePhD/Doctoral Dissertationpl_PL
dc.page.number335pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Wydział Filozoficzno-Historycznypl_PL
dc.dissertation.directorPolny, Roman
dc.date.defence1968


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record