Książki/Rozdziały | Books/Chapters: Ostatnio dodane
Wyświetlanie pozycji 521-540 z 3193
-
Kultura graczy
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019-12-30) -
Gry wideo wobec innych mediów
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019-12-30) -
Opozycja hardcore/casual
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019-12-30) -
Interfejs
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019-12-30) -
Gatunek
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019-12-30) -
Postać
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019-12-30) -
Pod wiatr…: Czytanie życia Józefy Śmigielskiej-Dobieszewskiej
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-11-26)Monografia Pod wiatr… Czytanie życia Józefy Śmigielskiej-Dobieszewskiej jest propozycją biografii dziewiętnastowiecznej emancypantki, której życie obejmowało prawie osiem dekad, od 1821 do 1899 r. Było ono nie tylko długie, ... -
Narracja
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019-12-30) -
Wstęp
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019-12-30) -
Wprowadzenie do groznawstwa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019-12-30)Publikacja stanowi pierwszy na polskim rynku podręcznik o charakterze wprowadzenia do groznawstwa. Składa się z dwóch części. Pierwsza jest prezentacją wybranych, najważniejszych kategorii analitycznych groznawstwa z ... -
Świadomość rodząca obrazy: Studia z antropologii literatury
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-04-24)Zamieszczone w książce studia stanowią przykład antropologicznego odczytania wybranych tekstów literatury polskiej XX wieku, poddawanych już wcześniej przez badaczy wielokrotnie procesom interpretacyjnym. Bachelardowska ... -
Infografika w prasie i Internecie
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2020-02-27)Publikacja dotyczy komunikacji wizualnej w mediach na przykładzie infografiki w prasie i Internecie. Na podstawie przykładów zaczerpniętych z miesięcznika „PRESS”, dwóch gazet codziennych – „Faktu” i „Gazety Wyborczej” – ... -
Prozodia jako składnik sensu
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-12-30)Odkrywanie mechanizmów rządzących komponowaniem sensu w procesie odbioru komunikatów znalazło się w kręgu zainteresowań badawczych twórców polskiej szkoły gramatyki komunikacyjnej – Aleksego Awdiejewa i Grażyny Habrajskiej. ... -
Komentowana bibliografia polskich przekładów literatury ludowej kręgu Slavia Orthodoxa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-08-11)Translations – produced, at varying rates, across the ages – constitute one of the basic components of the reception of Slavia Orthodoxa folk literature in Poland. Their comprehensive description and in-depth analysis ... -
Komentowana bibliografia polskich przekładów piśmiennictwa kręgu Slavia Orthodoxa
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2021-12-30)Translations – produced, at varying rates, across the ages – constitute one of the basic components of the reception of Slavia Orthodoxa literature in Poland. Their comprehensive description and in-depth analysis require ... -
Análisis de errores en la adquisición de los modos indicativo y subjuntivo por estudiantes polacos de Español como Lengua Extranjera
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2024-10-22)La selección modal y la oposición entre los modos indicativo y subjuntivo son unos de los temas que provocan más problemas a los estudiantes polacos que intentan aprender español. Si bien el polaco y el español son idiomas ... -
Storytelling jako narzędzie kreowania wizerunku marki
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-01-18)W artykule przedstawiono istotę koncepcji storytelling i możliwości jego wykorzystania w procesie kreowania wizerunku marki. Praca składa się z trzech elementów. W pierwszej części artykułu ukazano pojęcie marki oraz ... -
Monomit – uniwersalna struktura narracji w budowaniu wizerunku marki
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-01-18)Budowanie wizerunku marki to zagadnienie bardzo popularne w teorii i praktyce marketingowej. Postępująca technicyzacja społeczeństwa i mnogość informacji, które docierają do konsumenta, sprawiają, że czuje się on ... -
Digital storytelling – narracje marek w mediach społecznościowych (analiza na przykładzie marki "Vianek")
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-01-18)Artykuł stanowi próbę przybliżenia pojęcia narracji cyfrowej (digital storytellingu), który marki coraz częściej stosują w mediach społecznościowych. Analizie poddałam komunikaty polskiej firmy kosmetyków naturalnych Vianek. ... -
Wpływ pandemii COVID-19 na komunikację reklamową marek w przestrzeni outdoorowej. Real-time marketing w praktyce
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2022-01-18)Powszechna sytuacja epidemiczna, z którą firmy i znajdujące się pod ich pieczą marki musiały (i wciąż muszą) się mierzyć, wpłynęła nie tylko na zmiany w procesach zarządczych, kadrowych czy finansowych. Równie mocno dotknęła ...
