Search
Now showing items 1-10 of 107
Nowe formy kapitału społecznego wsi. Studium przypadku lokalnych grup działania z województwa łódzkiego.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2011)
Wykorzystanie zasobów lokalnych grup działania.
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2014)
Islamska Republika Iranu na arenie międzynarodowej. Motywacje i kierunki polityki
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2019)
Jakie są dążenia Iranu? Co chce osiągnąć Republika Islamska w regionie? Jakie są jej motywacje, szanse i oczekiwania? Skąd wynika często diametralnie odmienna ocena zasadniczych kwestii przez irańskich decydentów i Zachód? ...
Tryptyk piastowski: „Kazimierz Wielki”, „Jadwiga, królowa polska”, „Piast” Juliana Ursyna Niemcewicza
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Święta wojna w Al-Ándalus. Przeobrażenia aktywności dżihadystycznych komórek terrorystycznych w Hiszpanii w latach 1995–2012
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Militant Islam is presumed to be an increasingly potent force in Europe. Radical ideology, which stands behind it, has been creating many challanges to the international security. The jihadi terrorism is one of the most ...
Pacjent w sieci zależności. Społeczny kontekst praw i autonomii pacjenta
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Językowy model poznania. Kognitywne komponenty w kontynentalnej filozofii języka
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
Pamięć lat nazizmu w niemieckim filmie fabularnym lat 1946–1965
(Wydawnictwo Uniwersytetu ŁódzkiegoWydawnictwo Biblioteki PWSFTviT, 2015)
How did German filmmakers of the first two decades after World War II depict the recent past? Which war-related themes were most often explored in feature films and which were avoided? In what way did postwar politics ...
Pomiędzy reformami. Edukacja początkowa w polskich reformach oświatowych w latach 1932–1961
(Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, 2015)
English Educational Policy. Contemporary Challenges in a Historical-Comparative Context
(Łódź University Press & Jagiellonian University Press, 2017)
The book addresses contemporary ideological discourses concerning education in the United Kingdom. It provides a synthetic analysis of the roots of the political changes in education in the UK from the tenth to the first ...