Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorChmielarz, Witold
dc.date.accessioned2016-08-11T08:57:52Z
dc.date.available2016-08-11T08:57:52Z
dc.date.issued2002
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/19206
dc.description.abstractGłównym celem prezentowanego referatu jest analiza stron internetowych biur turystycznych działających w Polsce. Na początku referatu scharakteryzowano różne rodzaje narzędzi handlu elektronicznego. Następnie ukazano specyfikę witryn biur turystycznych. Na tej podstawie przeprowadzono analizę porównawczą wybranych biur turystycznych i wyciągnięto wnioski wynikające z tego porównania.pl_PL
dc.description.abstractThe main goal of this paper is the analysis of www pages of travel agencies in Poland. In the beginning different e-commerce tools were characterized. Then, specific features of www pages were showed. On this basement comparison analysis of the selected web pages of travel agencies were realized and conclusions resulting from this analysis were made.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukępl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;157
dc.titleAnaliza i ocena stron internetowych biur turystycznych działających na terenie Polskipl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.page.number[341]-360pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationWydział Zarządzania, Uniwersytet Warszawskipl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord