Show simple item record

dc.contributor.authorLisocka-Jaegermann, Bogumiła
dc.date.accessioned2016-06-20T11:19:29Z
dc.date.available2016-06-20T11:19:29Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationB. Lisocka-Jaegermann, Stan, perspektywy i strategia rozwoju geografii społeczno-ekonomicznej w najbliższych 15 latach, [w:] A. Suliborski (red.), Stan, perspektywy i strategia rozwoju geografii społeczno-ekonomicznej w najbliższych latach (do 2030 r.). Dyskusja międzypokoleniowa, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 117-129.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-8088-208-9
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18449
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego (Lodz University Press)pl_PL
dc.relation.ispartofStan, perspektywy i strategia rozwoju geografii społeczno-ekonomicznej w najbliższych latach (do 2030 r.). Dyskusja międzypokoleniowa;
dc.titleStan, perspektywy i strategia rozwoju geografii społeczno-ekonomicznej w najbliższych 15 latachpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Bogumiła Lisocka-Jaegermann, Łódź 2016 © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2016pl_PL
dc.page.number117-129pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Warszawskipl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-8088-209-6
dc.referencesBański J., 2010, Stan krytyczny polskiej geografii – krytyka stanu, Przegląd Geograficzny, 82, 3, s. 319–333.pl_PL
dc.referencesBański J., 2013, Jaka geografia? – uwarunkowania i spojrzenie w przyszłość, Przegląd Geograficzny, 85, 2, s. 291–307.pl_PL
dc.referencesBlunt A., Wills J., 2000, Dissident Geographies: An Introduction to Radical Ideas and Practice, Prentice Hall.pl_PL
dc.referencesCrang M., Crang Ph., May J., 1999, Virtual Geographies: Bodies, Space and Relations (Sussex Studies in Culture and Communication), Routledge.pl_PL
dc.referencesCzaplicka K., Lisocka‐Jaegermann B., 2014, Edukacja globalna w szkołach gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w Polsce. Wnioski z badania, ORE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesDaniels P., Bradshaw M., Shaw D., Sidaway J., 2001, An Introduction to Human Geography. Issues for the 21st Century, Pearson, Prentice Hall.pl_PL
dc.referencesJasikowska K., Klarenbach M., Lipska‐Badoti G., Łuczak R., 2015, Edukacja Globalna. Poradnik metodyczny dla nauczycieli II, III i IV etapu edukacyjnego, ORE, Polska Pomoc, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKielak E., Krawczyk E., 2013, Edukacja globalna w podręcznikach do geografii. Raport z analizy wybranych podręczników szkolnych pod kątem założeń edukacji globalnej, Grupa Zagranica, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKinsley S., 2014, The matter of ‘virtual’ geographies, Progress in Human Geography, 38, 3, s. 364–384.pl_PL
dc.referencesKnox P. L., Marston S. A., 2001, Human Geography. Places and Regions in Global Context, Prentice Hall, 2nd edition.pl_PL
dc.referencesLisocka‐Jaegermann B., 2011, Kultura w rozwoju lokalnym. Dziedzictwo kulturowe w strategiach społeczno‐gospodarczych latynoamerykańskich społeczności wiejskich, WGiSR UW, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLisocka‐Jaegermann B., 2015, 50 lat badań latynoamerykanistycznych na Wydziale Geografii i Studiów Regionalnych Uniwersytetu Warszawskiego, Prace i Studia Geograficzne, 59.pl_PL
dc.referencesLisocka‐Jaegermann B., 2016, Geografia wobec krytycznej teorii społecznej: doświadczenia i perspektywy. Czy w Polsce potrzebujemy geografii krytycznej?, [w:] W. Maik, A. Suliborski, M. Wójcik (red.), Nowe i stare perspektywy oraz ujęcia w geografii na przełomie XX i XXI wieku. Podstawowe idee i koncepcje w geografii, 10, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź (w druku).pl_PL
dc.referencesRaport z procesu międzysektorowego na temat edukacji globalnej, 2011, Grupa Zagranica.pl_PL
dc.referencesRetkiewicz W., 2013, Cyberprzestrzeń w geograficznych badaniach środowiska człowieka, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesRybicka E., 2014, Geopoetyka. Przestrzeń i miejsce we współczesnych teoriach i praktykach literackich, Universitas, Kraków.pl_PL
dc.referencesRykiel Z., 2011, Krytyka krytyki czyli elementy socjologii geografii, Przestrzeń Społeczna (Social Space), 1, s. 205–215.pl_PL
dc.referencesRykiel Z., 2012, Rydzyna – the anatomy of a scientific counter‐revolution, Przestrzeń Społeczna (Social Space), 4.pl_PL
dc.referencesSuliborski A., Wójcik M., 2014, Dysproporcje społeczne i gospodarcze w przestrzeni Łodzi. Czynniki, mechanizmy, skutki, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź.pl_PL
dc.referencesŚliwa P., 2009, Utopia wyrównawczego modelu polityki regionalnej, [w:] K. Podemski (red.), Spór o społeczne znaczenie społecznych nierówności, WUAM, Poznań.pl_PL
dc.referencesTimar J., 2004, More than ‘Anglo‐American’, it is ‘Western’: hegemony in geography from a Hungarian perspective, Geoforum, 35, s. 533–538.pl_PL
dc.referencesWarf B., Arias S., 2009, Spatial Turn: Interdisciplinary Perspectives, Routledge.pl_PL
dc.referencesZarycki T., 2013, Polskie nauki społeczne w świetle hipotezy peryferyjnej dualności, Zagadnienia Naukoznawstwa, 1, (195).pl_PL
dc.referencesZiółkowski M., 1998, Miejsce społeczeństwa polskiego w światowym systemie kapitalistycznym. Dylematy teoretyczne i praktyczne, Kultura i Społeczeństwo, 4.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/8088‐208‐9.08


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record