Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorDorożyński, Tomasz
dc.contributor.authorUrbaniak, Wojciech
dc.date.accessioned2016-05-24T17:29:59Z
dc.date.available2016-05-24T17:29:59Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationT. Dorożyński, W. Urbaniak, Biznesplan i badanie rynków zagranicznych w przedsiębiorstwach, [w:] Biznes we współczesnej gospodarce, red. B. Buczkowski, A. Kuna-Marszałek, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 65–92.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-974-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18189
dc.descriptionOsiągnięcie sukcesu w biznesie wymaga uporządkowanej i aktualnej wiedzy na temat strategii oraz sposobów funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku krajowym i międzynarodowym. Poruszane w podręczniku zagadnienia dotyczą ważnych współcześnie aspektów tej działalności. Omówiono i bogato zilustrowano praktycznymi przykładami transakcje międzynarodowe, e-biznes, planowanie strategiczne, a także narzędzia budowania zaufania otoczenia do firmy, tj. eko-oznaczenia, systemy zarzadzania środowiskowego i zasady savoir-vivre’u dla menedżerów. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także osób zainteresowanych działalnością biznesową, np. przedsiębiorców, doradców, konsultantów i przedstawicieli administracji publicznej. Teksty zamieszczone w książce są oparte na wybranych rozdziałach z podręczników: „Practical Aspects in Doing International Business”, red. T. Dorożyński, J. Świerkocki; „Business and the Environment”, red. T. Dorożyński, A. Kuna-Marszałek, wydanych nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego w 2016 r.pl_PL
dc.description.sponsorshipPublikacja została przygotowana w ramach projektu „Utworzenie nowych interdyscyplinarnych programów kształcenia w zakresie ekonomii ochrony środowiska (w języku polskim i angielskim) w Uniwersytecie Łódzkim” współfinansowanego ze środków funduszy norweskich i krajowych. (Nr umowy FSS/2014/HEI/W/0124/U/0014).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Biznes we współczesnej gospodarce”, red. B. Buczkowski, A. Kuna-Marszałek, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016;
dc.titleBiznesplan i badanie rynków zagranicznych w przedsiębiorstwachpl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Tomasz Dorożyński, Wojciech Urbaniak, Łódź 2016; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2016pl_PL
dc.page.number65–92pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki.pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-975-9
dc.referencesBlackwell E. (2005), Biznesplan od podstaw, One Press, Warszawa.pl_PL
dc.referencesChurchill G.A. (2002), Badania marketingowe. Podstawy metodologiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesCiechan-Kujawa M. (2007), Biznes plan. Standardy i praktyka, TNOiK, Toruń.pl_PL
dc.referencesCzinkota M.R., Ronkainen I.A. (2004), International marketing, Thomas–South-Western, Mason.pl_PL
dc.referencesHague P., Hague N., Morgan D.A. (2005), Badania rynkowe w praktyce, Wydawnictwo Helion, Gliwice.pl_PL
dc.referencesHermaniuk T. (2014), Biznesplan. Pytania i odpowiedzi, Difin, Warszawa.pl_PL
dc.referencesHermaniuk T. (2005), Podstawy badań marketingowych, Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego, Rzeszów.pl_PL
dc.referencesJemielniak D. (red.) (2012), Badania jakościowe. Metody i narzędzia, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKaniewska-Sęba A., Leszczyński G., Pilarczyk B. (2006), Badanie marketingowe na rynku business-to-business, Oficyna Ekonomiczna, Kraków.pl_PL
dc.referencesKarcz K. (2004), Międzynarodowe badania marketingowe. Uwarunkowania kulturowe, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesKowalczyk L. (2001), Biznesplan, czyli jak poznać kredytobiorcę, Twigger, Warszawa.pl_PL
dc.referencesLubiński M. (2002), Analiza koniunktury i badanie rynku, Dom Wydawniczy Elipsa, Warszawa.pl_PL
dc.referencesPabian A. (2000), Biznesplan. Poradnik przedsiębiorcy budowlanego, Centralny Ośrodek Informacji Budownictwa, Warszawa.pl_PL
dc.referencesPasieczny J. (2007), Biznesplan, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSkrzypek J. (2014), Biznesplan w 10 krokach, Wydawnictwo Poltext, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSkrzypek J., Filar E. (2007), Biznesplan, Poltext, Warszawa.pl_PL
dc.referencesTiffany P., Peterson S. (1999), Biznesplan, IDG Books, Wydawnictwo RM, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWest A. (1994), Zaplanuj swój biznes, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.referencesWiktor J.W., Oczkowska R., Żbikowska A. (2008), Marketing międzynarodowy. Zarys problematyki, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-974-2.04


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord