Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorŚwierkocki, Janusz
dc.date.accessioned2016-05-24T17:27:13Z
dc.date.available2016-05-24T17:27:13Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.citationJ. Świerkocki, Etykieta nie tylko w biznesie, [w:] Biznes we współczesnej gospodarce, red. B. Buczkowski, A. Kuna-Marszałek, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016, s. 13–33.pl_PL
dc.identifier.isbn978-83-7969-974-2
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18187
dc.descriptionOsiągnięcie sukcesu w biznesie wymaga uporządkowanej i aktualnej wiedzy na temat strategii oraz sposobów funkcjonowania przedsiębiorstwa na rynku krajowym i międzynarodowym. Poruszane w podręczniku zagadnienia dotyczą ważnych współcześnie aspektów tej działalności. Omówiono i bogato zilustrowano praktycznymi przykładami transakcje międzynarodowe, e-biznes, planowanie strategiczne, a także narzędzia budowania zaufania otoczenia do firmy, tj. eko-oznaczenia, systemy zarzadzania środowiskowego i zasady savoir-vivre’u dla menedżerów. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania, a także osób zainteresowanych działalnością biznesową, np. przedsiębiorców, doradców, konsultantów i przedstawicieli administracji publicznej. Teksty zamieszczone w książce są oparte na wybranych rozdziałach z podręczników: „Practical Aspects in Doing International Business”, red. T. Dorożyński, J. Świerkocki; „Business and the Environment”, red. T. Dorożyński, A. Kuna-Marszałek, wydanych nakładem Wydawnictwa Uniwersytetu Łódzkiego w 2016 r.pl_PL
dc.description.sponsorshipPublikacja została przygotowana w ramach projektu „Utworzenie nowych interdyscyplinarnych programów kształcenia w zakresie ekonomii ochrony środowiska (w języku polskim i angielskim) w Uniwersytecie Łódzkim” współfinansowanego ze środków funduszy norweskich i krajowych. (Nr umowy FSS/2014/HEI/W/0124/U/0014).pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartof„Biznes we współczesnej gospodarce”, red. B. Buczkowski, A. Kuna-Marszałek, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2016;
dc.titleEtykieta nie tylko w biznesiepl_PL
dc.typeBook chapterpl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Janusz Świerkocki, Łódź 2016; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2016pl_PL
dc.page.number13–33pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki.pl_PL
dc.identifier.eisbn978-83-7969-975-9
dc.referencesFilipowicz G. (2004), Zarządzanie kompetencjami zawodowymi, PWE, Warszawa.pl_PL
dc.referencesHerma M. (2014), Dobre e-maniery, „Polityka” nr 32.pl_PL
dc.referencesIkanowicz C. (2010), Etykieta biznesmena, Oficyna Wydawnicza Szkoły Głównej Handlowej, Warszawa.pl_PL
dc.referencesJarczyński A. (2010), Etykieta w biznesie, Helion, Gliwice.pl_PL
dc.referencesKędziora M. (2013), Rzeczowo o modzie męskiej, Wydawnictwo SQN, Kraków.pl_PL
dc.referencesKosiński J. (1989), Socjologia ogólna. Zagadnienia podstawowe, wyd. 2 Państwowe Wydawnictwo Naukowe, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMeyer K., Peng M. (2005), Probing theoretically into Central and Eastern Europe: transactions, resources, and institutions, “Journal of International Business Studies”, s. 600–621.pl_PL
dc.referencesModrzyńska J. (2014), Protokół dyplomatyczny, etykieta i zasady savoir-vivre’u, Wolters Kluwer, Warszawa.pl_PL
dc.referencesMruk H. (red.) (2004), Komunikowanie się w marketingu, Polskie Towarzystwo Ekonomiczne, Warszawa.pl_PL
dc.referencesNorth D. (1995), Institutions, Institutional Change and Economic Performance, Cambridge University Press, Cambridge.pl_PL
dc.referencesOn the cards (2015), “The Economist” March 14th.pl_PL
dc.referencesOrłowski T., Szteliga A. (2012), Etykieta menedżera, Wydawnictwo Sonia Draga, Katowice.pl_PL
dc.referencesPietkiewicz E. (1998), Protokół dyplomatyczny, Wydawnictwo Prawnicze, Warszawa.pl_PL
dc.referencesSłownik wyrazów obcych (2002), Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa.pl_PL
dc.identifier.doi10.18778/7969-974-2.02


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord