Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorChmielarz, Witold
dc.date.accessioned2016-05-18T10:43:52Z
dc.date.available2016-05-18T10:43:52Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18107
dc.description.abstractThe main goal of the article is comparative analysis of selected, ten biggest e-bookshops in Poland. E-Bookshops were compared as regards of: functionality, innovations, promotion and economic aspects. The last part of the article includes comparing report and summary.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;183
dc.titleBranżowa analiza wykorzystania handlu elektronicznego w Polsce - księgarnie internetowepl_PL
dc.title.alternativeBranch analysis of electronic business use - Internet librariespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2004pl_PL
dc.page.number15-24pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Warszawski, Wydział Zarządzaniapl_PL
dc.referencesChmielarz W., Próba oceny stron WWW polskich sklepów internetowych, [w:] Komputerowo zintegrowane zarządzanie, materiały konferencyjne, red. R. Knosal, WNT, Warszawa 2002, s. 178-187.pl_PL
dc.referencesChmielarz W., Analiza atrybutów wybranych księgarni internetowych, materiały konferencji НСI'2003, s. 467-479.pl_PL
dc.referencesChmielarz W., Analiza porównawcza wybranych księgarni internetowych, materiały konferencji SWO, red. T. Porębska-Miąc, H. Sroka, Wyd. AE, Katowice 2003, s. 119-129.pl_PL
dc.referencesPolski eHandel B2C - mniej, ale za to lepiej, I-Metria SA, Warszawa, http://imetria.com/Documents/doc/eHandel%.pl_PL
dc.referencesII badanie polskich użytkowników sieci Internet, Kat. Marketingu Akademii Ekonomicznej, Kraków 2000, http://badanie.ae.krakow.pl/.pl_PL
dc.referencesKowaIski S., Witryna internetowa jako narzędzie handlu elektronicznego typu Business to Consumer na przykładzie księgarni internetowych, WZ UW, Warszawa 2003.pl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord