Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorZiemecka, Małgorzata
dc.date.accessioned2016-05-14T13:19:43Z
dc.date.available2016-05-14T13:19:43Z
dc.date.issued2004
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18044
dc.description.abstractBusiness taking place on the Internet cannot work today basing only on price competition. The easy of comparing the offers and changing shops makes clients buy a product once without making further shopping. Furthermore gaining a new customer costs 10 times more than selling a product to an existing one. That is why companies wanting to achieve success on the market introduce strategies and customer management systems. Systems based on knowledge management seem to be the best for e-companies. This article shows the basic elements of customer and knowledge management systems and possibility o f their use on the Internet.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;183
dc.subjectzarządzanie wiedząpl_PL
dc.subjectKnowledge Managementpl_PL
dc.subjectzarządzanie relacjami z klientamipl_PL
dc.subjectCustomer Relationship Managementpl_PL
dc.titleZarządzanie relacjami z klientami na podstawie wiedzy w firmach internetowychpl_PL
dc.title.alternativeCustomer Relationship Management based on knowledge in e-businesspl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2004pl_PL
dc.page.number189-200pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Zakład Informatyki Ekonomicznejpl_PL
dc.referencesDyche J., CRM. Relacje z klientami, Helion, Gliwice 2002.pl_PL
dc.referencesKaczmarek T., Modele zarządzania wiedzą, Gazeta IT htlp:/Avww.aazeta-it.pl/archiwum/git09/modelc zw.htmlpl_PL
dc.referencesLambe P., Knowledge-Based CRM: A Map, http://grccnchamcleon.com/thoughtpicces/kcrm.pdfpl_PL
dc.referencesSpira J. B., Verity K@ Enterprise: Knowledge Enabling CRM, October 2002, BASEXpl_PL
dc.referencesTiwana A., Przewodnik po zarządzaniu wiedzą, Placet 2003.pl_PL
dc.referencesZaIach W., Modele zarządzania wiedzą, Gazeta IT http://www.gazeta-it.pl/yw/modcle_zw_3.htmlpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord