Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMazurek-Łopacińska, Krystyna
dc.date.accessioned2016-05-13T08:33:40Z
dc.date.available2016-05-13T08:33:40Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18029
dc.description.abstractThis article considers the tendencies in consumption patterns and the changes in business environment and their impact on evolution in marketing activities and concepts. Author presents the ideas of the ecological marketing, micromarketing, CRM, retro marketing as an effect of developing consumers’ expectations, loyalty, satisfaction etc. The article concludes with a number of implications for marketing management.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;184
dc.titleTendencje zmian w konsumpcji a kierunki rozwoju marketingpl_PL
dc.title.alternativeThe Tendencies of Changes in Consumption and Directions of Marketing Developmentpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2005pl_PL
dc.page.number85-97pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna we Wrocławiu, Katedra Badań Marketingowychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord