Show simple item record

dc.contributor.authorGregor, Bogdan
dc.date.accessioned2016-05-12T12:26:24Z
dc.date.available2016-05-12T12:26:24Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18020
dc.description.abstractAppearance, apart from traditional market forms, of the new market dimension, so called „infospace", is mainly caused by new information technologies and Internet in particular. Emergence of Internet originated the real electronic market. Article is an attempt to explain the idea of electronic markets. It presents existing in literature, different approaches to that concept. Article points out the basic differences between electronic and traditional markets. Moreover it indicates various classification of electronic markets and concentrates on the public and private marketplaces specification.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;184
dc.titleRynki elektroniczne - próba wyjaśnienia istoty i ich klasyfikacjapl_PL
dc.title.alternativeElectronic Markets - an Attempt to Explain the Essence and Classificationpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2005pl_PL
dc.page.number57-66pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationUniwersytet Łódzki, Katedra Marketingupl_PL


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record