Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorMruk, Henryk
dc.date.accessioned2016-05-12T12:25:14Z
dc.date.available2016-05-12T12:25:14Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18018
dc.description.abstractProperly planned and effectively implemented strategies lead to long-term competitive advantage on the market. Deep analysis and considerations on the subject of strategic targets and ways o f receiving them are the conditions of company strong position. The most important is however an ability of constant implementation of the strategy and elasticity in changing world. An important element of strategy building is knowledge and use of creative thinking techniques, especially as far as group preparing strategy is concerned. From many factors influencing effectiveness of activities of strategic character, the most important are features and skills of the leaders and abilities to group building and managing their work.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;184
dc.titleStrategia podstawą rozwoju przedsiębiorstwapl_PL
dc.title.alternativeThe Strategy - the Basis of Enterprise Developmentpl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2005pl_PL
dc.page.number33-41pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna w Poznaniu, Katedra Strategii Marketingowychpl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord