Pokaż uproszczony rekord

dc.contributor.authorStyś, Aniela
dc.date.accessioned2016-05-12T12:24:09Z
dc.date.available2016-05-12T12:24:09Z
dc.date.issued2005
dc.identifier.issn0208-6018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11089/18017
dc.description.abstractIn the article the author pays attention to marketing in terms of market activities. Such attitude allows to show various functions and chances for development and above all - the basis of competitive strenghts.pl_PL
dc.description.sponsorshipZadanie pt. „Digitalizacja i udostępnienie w Cyfrowym Repozytorium Uniwersytetu Łódzkiego kolekcji czasopism naukowych wydawanych przez Uniwersytet Łódzki” nr 885/P-DUN/2014 zostało dofinansowane ze środków MNiSW w ramach działalności upowszechniającej naukę.pl_PL
dc.language.isoplpl_PL
dc.publisherWydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiegopl_PL
dc.relation.ispartofseriesActa Universitatis Lodziensis. Folia Oeconomica;184
dc.titleSystem marketingu - nowe oczekiwania i wyzwaniapl_PL
dc.title.alternativeThe Marketing System - a New Expectations and Challengespl_PL
dc.typeArticlepl_PL
dc.rights.holder© Copyright by Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2005pl_PL
dc.page.number15-22pl_PL
dc.contributor.authorAffiliationAkademia Ekonomiczna we Wrocławiupl_PL


Pliki tej pozycji

Thumbnail

Pozycja umieszczona jest w następujących kolekcjach

Pokaż uproszczony rekord