dc.contributor.author | Śledziński, Daniel | |
dc.date.accessioned | 2016-04-07T08:35:09Z | |
dc.date.available | 2016-04-07T08:35:09Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | D. Śledziński, Rejestracja odpowiedzi w ćwiczeniach multimedialnych dla dzieci na potrzeby badań pedagogicznych i psychologicznych, [w:] Bogactwo językowe i kulturowe Europy w oczach Polaków i cudzoziemców, t. 3, red. M. Gaze, P. Góralczyk-Mowczan, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015, s. 125–135. | pl_PL |
dc.identifier.isbn | 978-83-8088-034-4 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11089/17731 | |
dc.description | Recenzowany tom jest pokłosiem konferencji zorganizowanej w dniach 24–25 października przez Koło Naukowe Glottodydaktyków, działające przy Katedrze Lingwistyki Stosowanej i Kulturowej UŁ. Organizatorzy konferencji zaproponowali bardzo atrakcyjny i ważny temat, który zainspirował jej uczestników do przygotowania artykułów skupionych wokół trzech grup zagadnień: dydaktyki języka, lingwistyki kulturowej i dialektologii. Ogromnie cieszy zainteresowanie młodych naukowców tematyką dydaktyczną i glottodydaktyczną oraz kulturową. Zamieszczone w tomie artykuły pokazują poszukiwania nowych metod nauczania, przy znajomości dotychczasowych osiągnięć w tej dziedzinie, w oparciu o wiedzę językoznawczą i z wykorzystaniem technologii informacyjnych. Cykliczne organizowanie takich konferencji jest ważną i cenną inicjatywą młodych językoznawców, dydaktyków i kulturoznawców. | pl_PL |
dc.language.iso | pl | pl_PL |
dc.publisher | Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego | pl_PL |
dc.relation.ispartof | „Bogactwo językowe i kulturowe Europy w oczach Polaków i cudzoziemców”, t. 3, red. M. Gaze, P. Góralczyk-Mowczan, Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź 2015; | |
dc.subject | pedagogika | pl_PL |
dc.subject | psychologia | pl_PL |
dc.subject | programy edukacyjne | pl_PL |
dc.subject | diagnoza | pl_PL |
dc.subject | testy pedagogiczne | pl_PL |
dc.subject | testy psychologiczne | pl_PL |
dc.subject | dysleksja | pl_PL |
dc.subject | nauka czytania | pl_PL |
dc.subject | nauka pisania | pl_PL |
dc.title | Rejestracja odpowiedzi w ćwiczeniach multimedialnych dla dzieci na potrzeby badań pedagogicznych i psychologicznych | pl_PL |
dc.type | Book chapter | pl_PL |
dc.rights.holder | © Copyright by Daniel Śledziński, Łódź 2015; © Copyright for this edition by Uniwersytet Łódzki, Łódź 2015 | pl_PL |
dc.page.number | [125]–135 | pl_PL |
dc.contributor.authorAffiliation | Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu. | pl_PL |
dc.identifier.eisbn | 978-83-8088-035-1 | |
dc.references | Biecek P., 2011, Przewodnik po pakiecie R, wyd. II rozsz., Wrocław. | pl_PL |
dc.references | Bogdanowicz M., 1991, Psychologia kliniczna dziecka w wieku przedszkolnym, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Bogdanowicz M., 1994, O dysleksji, czyli specyficznych trudnościach w czytaniu i pisaniu. Odpowiedzi na pytania rodziców i nauczycieli, Lublin. | pl_PL |
dc.references | Bogdanowicz M., 2002, Ryzyko dysleksji. Problem i diagnozowanie, Gdańsk. | pl_PL |
dc.references | Braunstein R., Wright M. H., Noble J. J., 2009, ActionScript 3.0 Bible, Gliwice. | pl_PL |
dc.references | Kazienko P., Gwiazda K., 2002, XML na poważnie, Gliwice. | pl_PL |
dc.references | Morzy T., 2013, Eksploracja danych. Metody i algorytmy, Warszawa. | pl_PL |
dc.references | Quick J. M., 2012, Analiza statystyczna w środowisku R dla początkujących, Gliwice. | pl_PL |
dc.references | Reid G., Wearmouth J., 2008, Dysleksja. Teoria i praktyka, Gdańsk. | pl_PL |
dc.references | Rozenzweig G., 2011, Actionscript 3.0. Game Programming University, Second Edition, Indianapolis. | pl_PL |
dc.references | Szczerbiński M., Piotrowska J., Richardson U., Keurulainen A., Wierzchoń P., Śledziński D., Landerl K., 4–5 October 2012, Online remediation of reading fluency problems: technology, pedagogy, psychology, 6th European Conference on Game-Based Learning [poster], Cork. | pl_PL |
dc.references | Tadeusiewicz R., Gąciarz T., Borowik B., Leper B., 2007, Odkrywanie właściwości sztucznych sieci neuronowych przy użyciu programów w języku C#, Kraków. | pl_PL |
dc.references | Ypenburg D., 2009, ActionScript 3.0. Szybki start, Gliwice. | pl_PL |
dc.identifier.doi | 10.18778/8088-034-4.13 | |